Tradycyjnie już, jak zawsze „niecyklicznie”, niespodziewanie i z pełnego zaskoczenia, po raz piąty, razem z Artegence mamy przyjemność zaprosić Was na TUBĘ05*. Poza kolejnym numerkiem w nazwie nic w przypadku tego seminarium mediafunowo-edukacyjnego-marketingowo-reklamowego się nie zmieniło.
W dalszym ciągu, na luzie, bez nadęcia i krawatów, w dużej klimatyzowanej sali z wielkim ekranem, na którym każda prezentacja robi wrażenie i oczywiście z wstępem za free.
Poprzednie TUBY (TUBA03 oraz TUBA w Starym Browarze) poświęcone były reklamie, zarabianiu i wiarygodności na blogach. TUBA05* będzie z gwiazdką, o taką *. A gdzie najczęściej występuje gwiazdka? Oczywiście w reklamach banków i wszelkich instytucji finansowych. Na TUBIE05* porozmawiamy i spróbujemy odpowiedzieć sobie na kilka pytań:
• czy instytucje finansowe są marketingowo odważne i kreatywne (w dobie panowanie wielkiego „K” idealnie aktualne), o tym opowie Michał Macierzyński (Bankier.pl, PR news);
• jak wyglądał w szczegółach plan wprowadzenia na rynek nowego banku, czyli Alior Bank w prezentacji Tomasza Adamczyka oraz Łukasza Penszko;
• czy Marek Kondrat i pomarańczowy lew to starzy dobrzy przyjaciele? Case study ING Bank – Roman Jędrkowiak (dyrektor pionu marketingu ING Bank)
• czy to fajnie mieć Johna Cleesa w reklamie swojego banku? – Jędrzej Marciniak (dyrektor zarządzania marką BZ WBK)
I na koniec (prawie na koniec) Artegence przygotowało jeszcze jedną niespodziankę… jakiś start czy premierę? Na razie mam zakaz mówienia…
Pracujemy jeszcze nad zakończeniem dla wytrwałych, czyli filmem (w końcu będziemy w kinie). Jeśli wypali, to po wykładach odbędzie się projekcja kultowego Wall Street z Michaelem Douglasem i Charlie Sheenem, jeśli nie uda się dograć tego organizacyjnie (a łatwo nie jest) to też coś wymyślimy.
Kiedy?
2 lutego 2009 od godz. 15:00 do ok. 20:00
Gdzie?
W Warszawie, w sali numer 12 Multikina na Ursynowie (Aleja KEN 60, metro Imielin)
Jak się dostać?
Jak zwykle przy okazji TUBY05 zapraszamy do rejestracji za pomocą Oioli – pozwoli nam to wraz z Artegence dobrze zaplanować całą imprezę. Rejestracja w Oioli jest istotna ponieważ umożliwia nam komunikację z Wami w przypadku różnych nieprzewidzianych zdarzeń. Będziemy wdzięczni również za rozważne deklaracje obecności (w poprzednich edycjach doskonale zdało to egzamin) – jeśli ktoś się zapisał a z różnych powodów nie jest w stanie dotrzeć na TUBĘ05, proszę o info – zwolni miejsce dla pozostałych chętnych.
Szczegóły i wszelkie pozostałe informacje będziemy wysyłać w potwierdzeniach za pomocą Oioli (po weekendzie). Czasem się zdarza, że maile od Oiola lądują w spamie – sprawdzajcie swoje skrzynki.
Jeśli masz problemy z tym formularzem przejdź do rejestracji na Oiola.
O TUBIE05 na goldenline.
A tak wyglądała poprzednia TUBA03 (foto: Janek Rychter)
Comments 18
Maćku, czy możesz wytłumaczyć zasadę numerowania kolejnych edycji? poprzednia edycja była 3, więc czemu teraz jest 5?
Czy ma to związek z tym, że TUBA3 była w dwóch miastach?
Author
z tymi nazwami jest smiesznie… ale jest w tym pewna logika 🙂
TUBA01
TUBA02
TUBA03
TUBA w Starym Browarze
TUBA05*
🙂
A poznańska TUBA też będzie? w Starym Browarze znaczy się? Czy to był tylko jednorazowy wybryk? 😉
Tak właśnie myślałem. W tej sytuacji numer 5 jest jak najbardziej zrozumiały :]
i znowu nie w Krakowie 🙁
Czy będzie kiedyś w Krakowie?
Author
TUBY które odbywają się poza Warszawą to nie jest taka łatwa sprawa, TUBA w Starym Browarze (mimo, że frekwencja dopisała) odbyła się tylko dzięki uprzejmości i poświęcenia własnego czasu prelegentów (szczególnie Norberta Kilena, Łukasza Bąkowskiego, sieci blogowe – co zrozumiałe, okazja do promocji i dyskusji). Pewnie że fajnie byłoby zajrzeć z TUBĄ do Krakowa, Gdańska czy Wrocławia, ale na razie nie udaje mi się przeskoczyć finansowych i czasowych ograniczeń…
Pingback: Aula Polska - pożytek z networkingu | AK74 - blog Artura Kurasińskiego (cc) 2007
będzie jakaś transmisja internetowa? bo ciężko mi fizycznie się przetransferować
Author
raczej nie będzie, jak nic się nie zepsuje to potem udostępnimy nagrania
Pingback: TUBA05* Ciekawie choć bez zachwytów
byłem widziałem prawie zasnąłem a na koniec wyszedłem. Jedno słowo, a właściwie zdanie które mi sie spodobało to to wypowiedziane przez szefa marketingu ING, że on nie wierzy w internet ( choć osobiście mówi że jest jego wielkim fanem), no prawie nie wierzy bo wierzy w marketing w wyszukiwarkach i jego dużą skuteczność. W pewnym momencie miałem wrażenie że nie znajduję sie na konferencji dal branży Interaktiv a bardziej dla renie klamodawców filnmowych. No i to co mnie dobiło to ostatnia prezentacja ( niestety nie wytrzymałem i wyszedłem ….. a nigdy nie wychodzę), według mnie najlepsze prezentacje to ta bankier.pl, no i alior bank choć nie do końca… ale fajnie że pokazali liczby to świadczy o tym że znają rangę i miarę swojego sukcesu… ;( szkoda że nie wygrałem czapeczki …. ale na następną tubę o marketingu szeptanym na pewno sie wybiorę.
Pingback: tuba z gwiazdką | .. http://auditlog.pl ..
Nuda, nuda i brak przygotowania u niektorych (artegence). Trema zjadła tego Pana? Ogolnie nie najlepsze wrazenia z calosci 🙁
Oczekujemy na nagrania video
byłem po raz pierwszy, ale chyba pechowo trafiłem
Z punktu widzenia interactive – nuda bo nie o nas
Z punktu widzenia ATLowca – nuda, bo o tym już wszystkim wiem
Z punktu widzenia prelegentów – nuda, bo nie przygotowałem się pod tą publikę
Chyba się trochę to wszystko rozjechało. Ale Tuba ma już tak dobrą markę, że i tak na kolejną się wybiorę, spróbuję raz jeszcze
PS. Jeszcze jedna rzecz mnie uderzyła (ale to jest uwaga natury ogólnej, nie tylko do Tuby) – dlaczego w Polsce nikt(prawie nikt?) nie umie prezentować? Dlaczego nikomu nie chce się zastanowić 30 minut nad prezentacją? Dlaczego dla przykładu taki fajny case Aliora pokazuje się za pomocą sztampowego PPTa z minimum pięcioma bulletami per slajd?
Pingback: TUBA05* odhaczona : Blog.Mediafun.pl
Pingback: TUBA05* odhaczona | Blog.Mediafun.pl