9

Przemysław Saleta – tuż przed walką z Andrzejem Gołotą – o marketingu i sponsoringu

Trochę eksperyment, trochę sposób na kryzys. W przerwie między przygotowaniami do walki z Andrzejem Gołotą udało mi się przepytać Przemysława Saletę o akcje www.sponsorujwalke.pl – niecodzienny sposób na znalezienie sponsora, oraz szansa również dla małych firm i niedużych projektów aby pojawić się na ringu w najlepszym czasie medialnym.

Ważne daty:
10.02.2013 godz. 20:00 (niedziela) kończy się aukcja na www.sponsorujwalke.pl dla sponsorów chcących pojawić się podczas treningu medialnego
12.02.2013 (wtorek) – trening medialny Andrzeja Gołoty i Przemysława Salety
23.02.2013 (sobota) walka Przemysław Saleta vs Andrzej Gołota

  • Jan

    Rozumiem ze kasa idzie na jakis charytatywny cel? Bo jak do kieszeni Pana Salety to po jaka cholere cala ta akcja? WTF?

    • mediafun

      nic nie ma o charytatywnych celach w regulaminie – chyba normalna sprawa że goście spotykają się na ringu, żeby zarobić kasę, za darmo tego nie robią – to odpowiadając na Twoje pytanie " po jaka cholere cala ta akcja? WTF?" – pierwszy raz się spotykasz, że na sportowym wydarzeniu medialnym jego uczestnicyjavascript: postComment(1); zarabiają?

  • @Jan
    Miejmy nadzieje ze na charytatywny cel. WAR SALETA! 🙂

  • Ciekawa akcja i ciekawe jak się potoczy tego rodzaju sponsoring w Polsce. Ciekawe też jakie przełożenie na korzyści mają firmy które się reklamują za wspomniane kilka/naście/dziesiąt kafli w sposób tradycyjny, no i ile uzbiera Saleta teraz tutaj, hardkorowy ten kryzys 😉

  • Arek

    Oboje mają swój wiek i po 2 rundach mogą już się tylko przytulać na ringu

  • BartekSz

    Ciekawe ile zarobią za tę walkę. I w jakiej walucie. Bo np. dolar ostatnio się umacnia – http://kursdolara.eu/

  • I Saleta pokazał na co go stać. Andrezj nie wytrzymał 🙂 ale kariery nie kończy

  • Kris

    Ja się zastanawiam nad skutecznością takiej reklamy. Raczej żaden telewidz nie zobaczy takich małych logotypów.
    a tak swoja drogą to Saleta pozytywnie zaskoczył tą walką.

  • Kris

    Ja się zastanawiam nad skutecznością takiej reklamy. Raczej żaden telewidz nie zobaczy takich małych logotypów.