Wspominałem jakiś czas temu o fajnym narzędziu do mierzenie (w czasie rzeczywistym) opinii o markach i produktach w sieci. Narzędzie to Attentio Brand Dashboard (miałem okazję bawić się wersją demo) to całkiem niezły system- zwłaszcza, że przedstawia w wynikach podział na opinie dziennikarzy, blogerów, forumowiczów, monitoruje w czasie rzeczywistym blogi i mikroblogi. Najfajniejszą rzeczą, jest fakt, że podczas przedstawiania wyników pokazuje relacje jakie następują między tematami a badaną marką (np. cena, design, ekologia). Tak w wielkim skrócie… bo właśnie trwa prezentacja, na Polski rynek Attentio wprowadza firma Digital Media Consulting – jestem bardzo ciekawy jak im wyjdzie implementacja tego narzędzia na Polski rynek i uwzględnienie polskich serwisów mikroblogowych (a przede wszystkim ogarnięcie złożonej struktury języka polskiego).
Jeżeli nic nie siądzie na łączach to w oknie poniżej powinna odpalić się transmisja video (a po zakończeniu streamingu i po wstępnej obróbce materiał będzie dostępny on-line).
Aktualizacja 8.10.2009
Tutaj są dostępne wszystkie nagrania materiały z konferencji.
Comments 7
Obejrzałbym, ale nie działa ten streaming 🙁
Ciekawe jak nowe narzędzie rozwiąże stary spór badawczy, czy lepiej ilościówka, czy jakościówka?
całkiem fajnie wyszło 🙂
ale bliping też był ważny
Zastanawia mnie jeszcze czy to narzędzie dla dużych marek, jak w prezentacji? iphone motoroala i banki, czy będzie abonament dostępny dla MŚP
Analizując sposób ominięcia pytania o cenie i późniejsze informacji o możliwościach dostosowania oferty pod klienta, mam wrażenie że to tylko dla dużych graczy.
Ciekaw jestem tylko dlaczego Mikroblogi są tak popularne, mówiąc Mikroblog nie mam na myśli śledzika gdyż to nie jest mikroblog. Jest wiele darmowych narzędzi służących do monitorowania blogów i twittera
Bedzie oferta dla MŚP
Pingback: Attentio Brand Dashboard - monitoring mediów społecznościowych : Blog.Mediafun.pl