15

Follow me czyli mikroblogi w marketingu i PR (konferencja mediafunLAB)

Zapowiadałem już na Blipie, Twitterze i Flakerze, czas oficjalnie, na blogu, zaprosić Was na konferencję. Poprzednio były TUBY, był WOMM, cykl konferencji mediafunLAB to projekt, w którym będziemy przyglądać się, nowym narzędziom, formom i sposobom komunikacji, nowym mediom i narzędziom marketingowym. MediafunLAB to formuła bardzo pojemna i pod tą marką będę organizował najbliższe konferencje.

Pierwszym wydarzeniem z cyklu mediafunLAB będzie konferencja pt. „Follow me czyli mikroblogi w marketingu i PR”. Mam przyjemność organizować ją wspólnie z agencją LEWIS PR, na ich zaproszenie przyjeżdża do Polski Andres Wittermann, który przedstawi trochę twitterowych casów i swój sposób patrzenia na social media.

To krótka notka o nim:

Pracował jako dziennikarz, następnie przeniósł się do PR. W 1997 r. otworzył pierwsze międzynarodowe biuro LEWIS PR w Monachium. Obecnie zarządza 22 biurami w regionie EMEA i nadzoruje kampanie międzynarodowe. Mówca i trener m.in. PR międzynarodowego, trendów PR, prezentacji i umiejętności medialnych oraz zagadnień związanych z social media / Digital PR / PR 2.0.

Zapraszam na nią wszystkich zainteresowanych praktycznym wykorzystaniem mikrologów w działalności swojej firmy, promocji marki i usług, ponieważ oprócz Wittermanna, będzie sporo polskich specjalistów i praktyków związanych z marketingiem, marką, mikroblogami i nowymi mediami – będzie się działo i mam nadzieję, że będzie sporo praktycznej wiedzy i wymiany doświadczeń.

Oto orientacyjny plan konferencji (może jeszcze ulec drobnym zmianom)

1. Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu Brief) „Nowe media – świetne narzędzie, ale pamiętaj o marketingu!”;

2. Paweł Tkaczyk (właściciel agencji reklamowej MIDEA) „Reputacja w Sieci”;

3. Arvind Juneja (bloger, community manager Goldenline.pl) – „Dlaczego Twój produkt potrzebuje żywej społeczności. Na przykładzie firm Nike i Garmin”;

4. Andres Witterman (wiceprezes agencji LEWIS PR) – „Mikrobloging i jego wpływ na media i PR w Europie Zachodnie i USA“ (wykład w języku angielskim);

5. Mikołaj Gajewski (Redefine) – „Polska aktywność na Twitterze na podstawie twitt.pl”;

6. Łukasz Felsztukier (bloger, przedsiębiorca) – „Gdzie są pieniądze w mikroblogach?”;

7. Małgorzata Kowalska, Piotr Nejman (mBank) – #mbank #korpo #microblogging – czyli podsumowanie kilkumiesięcznej obecność firmy na mikroblogach;

8. Adam Zygadlewicz (NetGuru) – „FLAKER.PL – narzędzie nie tylko do firmowego lansu”;

Miejsce:
Warszawa, Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście
ul. Polna 7a (tuż obok stacji metra Politechnika) – I piętro


Wyświetl większą mapę

Czas:
Piątek, 16 października od godz. 16. Konferencja potrwa ok. 4,5 godziny, potem zależnie od klimatu i miejsca, skoczymy na jakieś pokonferencyjne #blipiwo.

Jak się dostać?
Tradycyjnie – mediafunowe konferencje są po to aby szerzyć wiedzę i poznawać nowe rzeczy, zjawiska narzędzia. Wstęp jak bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Jak zwykle za pomocą oioli. Ważna sprawa: proces rejestracji przebiega w trzech etapach:
– podajesz swoje dane (w formularzu poniżej lub na stronie oiola)
– dostajesz mailem link prośbę o potwierdzenia zgłoszenia (link)
– po jakimś czasie otrzymujesz mail od organizatora o przyjęciu lub odrzuceniu Twojego zgłoszenia.

Gdyby były problemy z wyświetlaniem formularza – to tutaj będzie wszystko działać.

Sala jest spora, zmieści się ok. 250 osób, będę jednak wdzięczny za rozważne zgłaszanie się (jeśli zapiszecie się i potem okaże się, że nie możecie dotrzeć – dajcie znać, ułatwi nam to organizacyjne ogarniecie sprawy).

Razem z LEWIS PR zapraszamy serdecznie (będą jeszcze dodatkowe atrakcje…tradycyjnie zresztą :-).
Do zobaczenia 16 o 16 na mediafunLAB-ie – „Follow me, czyli mikroblogi w marketingu i PR”.

A tak było na poprzedniej konferencji poświęconej marketingowi szeptanemu i szemranemu „Taka konferencja rze muwie WOMM” (foto: Robert Janiszewski)

Comments 15

  1. Wpisałem się:) Szczególnie jestem ciekaw części „Gdzie są pieniądze w mikroblogach?” – bo nie sądzę, by Blip był w stanie utrzymać się z reklamy w „polecamy”.

  2. Maćku z niecierpliwością czekam na tą konferencję i od razu się zarejestrowałem…a dostałem zwrotną wiadomość „zostałeś zarejestrowany jako uczestnik Takiej konferencji rze muwie WOMM”… tak powinno być? 😉

    1. Post
      Author

      @Radek: to oczywiście mój błąd, przepraszam, kilka pierwszych osób otrzymało błędny tytuł konferencji w potwierdzeniu. Wszystko powinno być już ok, zarejestrowane osoby jeszcze dostaną przypomnienie (ew. będą powiadamiane o jakichś zmianach).

  3. Pingback: az: @mediafun oraz #lewispr szykują coś bardzo niesamowitego. mediafunLAB - o otagowany lewispr, flaker | flaker.pl

  4. Pingback: II Forum MEC Interaction (konkurs) : Blog.Mediafun.pl

  5. Pingback: AntyWeb | » Czas na Mikroblogi czyli konferencja Follow Me

  6. Pingback: 3..2…1 mediafunLAB - start : Blog.Mediafun.pl

  7. Pingback: Follow me… czyli mediafun LAB | PRawdziwy dialog z rzeczywistością...

  8. I było warto! Nawet jeśli wszystkim prezi bokiem wychodzi. mBank poruszył nas swoją bezpośredniością daleką od korporacyjności. p.s. liczymy Maćku, że okulista był już grany. Lepiej za dużo nie widzieć(wiedzieć).

  9. Pingback: O wyjątkowych użytkownikach i flakerowych inicjatywach, czyli Flaker na konferencji mediafunLAB « netguru.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *