2

Making of dla Nikona – Jestem blogerem

Zgadzam się z komentarzami na Facebooku oraz sam ze sobą – fajnie wyszedł nam ten spot :-).

Napisałem „nam”, chociaż ja występowałem tam tylko w roli „twarzodawacza” i tragarza dźwigającego osprzęt video.

Spot „Jestem blogerem” inauguruje program ambasadorski Nikona. Cały koncept, produkcję i komunikację dla Nikona nadzoruje Walk Social Media.

Całość to dopiero początek dłuższego programu, do którego co 6 miesięcy będą zapraszani kolejni blogerzy. Nie znam dokładnie wszystkich szczegółów dotyczących naboru czy kryteriów ocen – wszystko sukcesywnie będzie pojawiało się na blogu Nikon365.pl.

Coś pewnie jeszcze napiszę więcej o całej akcji (tutaj macie oficjalne info prasowe) ale na razie zapraszam do obejrzenia krótkiego making of, właściwie dość przypadkowo nakręconego podczas wędrówek ze stelażem 🙂