15

Polskie podmioty finansowe na Facebooku – infografika

Polskich inforgrafik dotyczących social media nie ma wiele w polskich mediach – dlatego pod względem PR jest to fajna nisza do zagospodarowania i atrakcyjny kontent (obrandowany) do „podaj dalej”. Dostałem dzisiaj infografikę od agencji GoldenSubmarine przedstawiającą działalność podmiotów finansowych na facebooku. Analiza niezbyt długa, bo badania trwały zaledwie 3 tygodnie, ale i szału nie ma jeśli chodzi o działalność instytucji finansowych w mediach społecznościowych – skoro najaktywniejszy Open Finance przez 3 tygodnie pracy na Facebooku zyskał 67 fanów 🙂 W „zbieraniu” fanów zdecydowanie lepiej sprawdzają się konkursy i aplikacje – co w przypadku BNP Paribas Fortis przyniosło wzrost liczby fanów o 5 tysięcy głów.

Badanie, analiza oraz infografika została przygotowana przez GoldenSubmarine, a właściwie przez świeżo wydzielony zespół w strukturze tej agencji – zespół ds. marketingu w społecznościach rzecz jasna 🙂

Comments 15

  1. A PZU? Życie na 100% (od marca 2010, projekt PRowy), Ofeusz w czerwcu, współpraca z Sukiennicami (to akurat nie jest typowy projekt więc nie musimy go liczyć)

  2. @Jarek: jak dowiedzieliśmy się z samego Skarbiec AMH SA profil Ligi Skarbca działa od października b.r.
    @Marta: profil Aviva oficjalnie działa od października
    @Jarek i Marta: analiza prowadzona była między 8 a 28 września, co zostało zaznaczone na infografice

    Nie wykluczamy, że w zestawieniu mogliśmy nie zawrzeć FP niektórych akcji/projektów instytucji finansowych. Mimo to mamy nadzieję, że przygotowana przez nas infografika jest ciekawym materiałem poglądowym.

    Z pozdrowieniami

  3. Interesująca ikonografika, jednak jak pisała Marta nie zawiera m.in. FP od PZU czy projektu wspieranego przez Liberty Direct (Bezpieczny Mały Pasażer).

  4. Super grafika 🙂 Od razu człowiek lepiej rozumie temat 🙂 A widzieliście te grafiki w konkursie antyweb.pl? Ja obstawiłem pracę 6, bo jakoś tak najbardziej kreatywna była i nie bazowała na tym co już było 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *