3

Wysil mózgownicę – konkurs z Adobe Creative Cloud

Obiecałem wczoraj konkurs – więc proszę, jest. Dla kreatywnych, bo będzie trzeba trochę wysilić mózgownicę. Kreatywni, wiadomo, potrzebują narzędzi aby swoje wizje zrealizować – nagrodą jest więc właśnie takie narzędzie – Adobe Creative Cloud czyli roczny dostęp do wszystkich najważniejszych programów ze stajni Adobe. Grafikom z pewnością przyda się Photoshop lub Illustrator, fascynatom video – Premiere Pro i After Effects, a tworzącym do sieci Dreamweaver czy Fireworks – wszystko w najnowszych wersjach. Pełną listę pakietu oraz informacje o Adobe Creative Cloud znajdziecie tutaj. Sponsorem konkursu, jak łatwo się domyślić, jest oczywiście Adobe.

Zadanie konkursowe
Myślałem nad czymś co uszczęśliwi przede wszystkim mnie, ludzkość oraz Was, a jednocześnie będzie zadaniem, które każdy z Was może wykonać. No i już wiem na co czeka cały świat… mediafunowa reklama, mem lub jakakolwiek graficzna impresja informująca o marce mediafun – blogu, vlogu, Budzichu, mediafunowych klimatach. Ha, a co! Tego światu było trzeba.

Ponieważ zwycięzca może być tylko jeden, więc kryteria będą ostre – przede wszystkim praca być taka, abym faktycznie nie wstydził się wrzucić jej gdzieś w odmęty internetu aby promować swoją markę. Nie może mnie obrażać, zawierać wulgarnych zwrotów – dobrze jeśli będzie z humorem ale „jechać” po mnie też może – mam do siebie dystans. Może to być banner, komiks, może to być mem, może być też np. cover photo do facebooka (cover photo nie może więc zawierać adresu www bloga i musi mieć wymiary 851×315), może być parodią jakiejś istniejącej reklamy, billboardu – pole do interpretacji co miałem na myśli pisząc „reklama promująca mediafun” jest bardzo szerokie. Liczę tutaj na Wasze kreatywne podejście. W propozycjach konkursowych może być umieszczona moja podobizna (możecie skorzystać z tych zdjęć), zrzut bloga lub jakikolwiek kadr z moich filmów na YouTube.

Możliwości macie więc sporo – tylko błagam bez sucharów i chamskich reklam typu „mediafun – to więcej niż blog” albo „mediafun wszystko o marketingu” 🙂 Rozdzielczość, format i wymiary dowolna, ważne aby można było cokolwiek odczytać i jakoś później wykorzystać.

Technikalia i terminy
Aby mógł uznać pracę konkursową za zgłoszoną musicie zrobić dwie rzeczy:
– wrzucić ją na fanpage mediafun (zwycięzcę wybieram ja, ale będę się sugerował również Waszymi opiniami);
– przesłać do mnie tę samą pracę na adres maciekMAUPAmediafun.pl w temacie „konkurs Adobe” – to ważne, aby w razie gdyby Facebookowi zachciało się „zgubić” jakąś pracę albo znowu uznać czyjś łokieć za kobiecy sutek.

Na Wasze zgłoszenia czekam do 2 grudnia (niedziela) do północy. W poniedziałek ktoś z Was, na maila z którego przyszło zgłoszenie dostanie informacje o wygranej i wkrótce dostęp do Adobe Creative Cloud. To zabawa, więc kombinowaniem jej sobie i innym nie psujmy, a jednocześnie konkurs z cenną nagrodą – więc wszelkie próby oszukiwania będę banował nieodwołalnie. Każda osoba może przysłać dowolną ilość prac, nigdy nie wiadomo kiedy eksplozja kreatywnych myśli nadejdzie – ale jeśli będę dostawał kilka wersji tej samej reklamy różniące się tylko odcieniem czy kolorem – to będę wybierał jedną, najgorszą.

Ok, to chyba tyle, trochę się rozpisałem ale mam nadzieję, że wszystko jasne – na wszelkie pytania odpowiem w komentarzach.

Czekam na zgłoszenia do 2 grudnia do północy – zjedzcie tabliczkę gorzkiej czekolady albo łyknijcie jakieś witaminki i do roboty – powodzenia!

Aha – ważna rzecz – praca nie musi być 100% pro jak spod igły grafika po 500$ za godzinę, może być i w Paincie, liczy się pomysł.