10

Wizerunkowy spot TVP? Wow, pozytywne zaskoczenie

Nie spodziewałem się, że TVP tak pozytywne mnie zaskoczy swoim nowym spotem wizerunkowym – właśnie dzisiaj ruszyła kampania “TVP tworzona z pasją”.

Zazwyczaj spoty TVP (bo nie wiem czy można je nazwać wizerunkowymi) to jakieś migawki programów i lektor nawijający jaka to Jedynka lub Dwójka jest wspaniała czy “Tylko Jedynka”, “Wybieram Jedynkę”. A tutaj proszę, można spokojnie, bez krzyku i montażowych błysków rodem z MTV, bardzo przyjemnie się to ogląda i nie trzeba ściszać telewizora.

W materiale pojawia się zamyślony Tomasz Lis, Artur Żmijewski z tajemniczymi kuleczkami, nieco bardziej pogodny Wojciech Mann, Grażyna Torbicka – kobieta z klasą i Włodzimierz Szaranowicz ze sportowym komiksem.

Pewnie i tak można by się przyczepić, że można jeszcze lepiej, że Wojciech Mann pojawiający się jako “twarz TVP” właśnie zakończył współpracę z jednym z programów w dość mało eleganckich okolicznościach, że Tomasz Lis to bardziej teraz Newsweek i NaTemat.pl (ale wciąż miliony podczas “Tomasz Lis na żywo) i że znowu “za nasze kurwa pieniądze” telewizja urządza sobie autopromocyjną kampanię. Proszę bardzo, ale ja na więcej takich spotów wyczekuję – w wielką rewolucję w TVP nie wierzę, więc przynajmniej mogę cieszyć się reklamówkami. Nawet dobrze, że premiera kampanii miała miejsce w Wielką Sobotę, bo biegających kurczaków mam już trochę dość 🙂

Nie znam szczegółów kampanii i nie wiem czy wyjdzie ona poza format telewizyjny (billboardy, on-line). Będzie jeszcze pięć innych, krótszych spotów, każdy dotyczący innej postaci telewizyjnej.

Reżyserem spotu i autorem pomysłu jest Maciej Szwabe – zastępca dyrektora Biura Marketingu TVP, spot wyprodukowało Tyrka Studio a muzykę skomponował Paweł Lucewicz. Za planowanie kampanii odpowiada dom mediowy Maxus.

Comments 10

  1. Lekko ironicznie wypada tylko fakt, że praktycznie w tej samej chwili Wojciech Mann oficjalnie rzucił TVP focha i ponoć pożegnał się z prowadzeniem programu tuż przed 20leciem 😉

  2. Łał, naprawdę kawał dobrej roboty. Piękne, artystyczne wykonanie i jeśli taką linię wizerunkową przyjmą to z chęcią zacznę oglądać TVP (jeśli tylko kabel od anteny nie skorodował przez ten czas 😉

  3. Zaskoczyłem się. Nie spodziewałem się czegoś takiego po TVP, wygląda to bardzo fajnie i profesjonalnie.

  4. Oglądając telewizję natrafiłem na ten spot i przyznam, że się nieźle zaskoczyłem. Raczej TVP nie przyzwyczaiła nas do takiej jakości 🙂

  5. Ładne? Ładne. Bez celu? Bez.

    Irytuje mnie naiwne przekonanie, ze wizerunek buduje się 60 sekundowym spotem. Nie ważne czy mowa o promocyjnej akcji Koziej Wólki czy TVP. 60 sekund natchnienia, a po przerwie Celebryci Żonglują Ryżem na Lodzie.

    Jeśli zbadać proporcje: 1 minuta "fajnego spotu" i 1000 minut chłamu w ramach "misji", to zastanawiam się, gdzie tu rzekome budowanie wizerunku?

  6. Jak dla mnie bez rewelacji, nie rozumiem ich poczynań. TVP raczej ma marne szanse na polepszenie wizerunku.

  7. Czy tak czy nie.Ale jak jest możliwość to tak bo Wszystko dla wszystkich Polaków Dzialajmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *