Koniec roku się zbliża, więc wszelkich podsumować, rankingów, topów jeszcze trochę się pojawi i będą się ścigać z prognozami i przewidywaniami na 2010. Tak jest co roku… i dobrze, podsumowania i rankingi pozwalają mi zorientować się w tym co mi umknęło. Guardian na swoich stronach przygotował zestawienie 10 „must see” reklam telewizyjnych. A właściwie nie tyle „must see”, co najpopularniejszych spotów na stronie Guardiana – co tłumaczy obecność niektórych w tym zestawieniu, bo kilka bym wyrzucił stąd na samych przedbiegach. Ponieważ na stronach Guardiana ciężko jednak obejrzeć same spoty, więc finałowa dziesiątka wypunktowana jest poniżej.
Na pierwszym miejscu, dziwnie skrzywione… trochę pojechane – Cadbury Eyebrows
Zresztą jazda trwa dalej i kolejne spoty są jeszcze bardziej…hmm, zakręcone…
Numer 2
Comparethemarket.com: Comparethemeerkat.com, nie wiem co to za zwierz (surykatka?), ale Aleksandr Orlov – założyciel Comparethemeerkat.com świetnie się prezentuje. Ten spot to tylko wstęp, więcej zabawy i filmików budujących tę postać jest na jego kanale na YouTube, polecam obejrzeć „wpadki” podczas kręcenia spotów.
Alexandr jest konsekwentnie budowaną postacią, ma oczywiście swój profil na Facebooku (a tam ponad 600 tysięcy fanów) oraz konto na Twitterze (ponad 30 tysięcy followersów).
Numer 3
PG Tips: It’s The Taste
Numer 4
Churchill: Rolf Harris
Numer 5
Change 4 Life: Eat Well, Move More, Live Longer
Numer 6
Maltesers: Tiny Jeans
Numer 7
GoCompare.com: Only A Tenor
Numer 8
Vodafone: If I Ruled The World
Numer 9
Aviva: Green Army
Numer 10
EDF Energy: Eco20:20
Comments 1
Jak zwykle reklamy anglojęzyczne na poziomie. A jedyneczka wymiata – cały dzień mogę oglądać. Tyle co nie widzę powiązania z czekoladą 😉 ale luz.