8

Po prostu Czubówna?

Krystyna Czubówna zamieniła TePsę na Domestosa i trzymając się konwencji przyrodniczego filmu opowiada o zarazkach w gąbkach. Nawet się to ogląda (bo lubię Czubównę) – 45 sek. a napis „odcinek pierwszy” zapowiada więcej opowieści z życia zarazków.

Chociaż już parę razy się nabrałem na podobieństwa (pomyliłem Morgana Freemana z NieMorganem NieFreemanem) to brak na końcu spotu „czytała Krystyna Czubówna” trochę wzbudza moje podejrzenia. Ale to chyba ona, prawda? Na razie brak informacji na serwisach domestosaniewidzialni, w mediach też nic nie widziałem.

Pamiętam, że przy pierwszych reklamach TP SA z udziałem Krystyny Czubówny, kiedy to „badała” zmiany zachodzące w naszej ulubionej firmie, była autentycznie zatrudniona w tepsie jako pracownik (przynajmniej tak zapewniał ówczesny szef marketingu). Czy teraz również Krystyna Czubówna znalazła zatrudnienie w Unileverze?

Comments 8

  1. Post
    Author

    widziałem, widziałem :-)… ostatni pojawiło się kilka „filmów wirusowych” które muszą sie rozsyłać za pomocą informacji prasowych, bo inaczej nikt ich nie ogląda.

  2. Debica, to pewnie wewnetrzny film wiralowy 🙂
    ma „super” ogladalnosc!

    kilka innych przykladow – „virale” hipermarketowe – 200/250 ludzi ktorzy obejrzeli po 2/3 miesiacach. po co to robic – dla dobrego samopoczucia?

    ŻENADA!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *