Nie ma to jak dobry pomysł i wykonanie. Wtedy sukces youtubowych produkcji murowany – polecam obejrzenie tych filmów wszystkim autorom ostatnich viralowych produkcji, których popularność buduje się przez wysyłanie informacji prasowych :-).
Co prawda oglądalność na poziomie 5 tys. nie jest jakaś powalająca, ale zwracam uwagę na jeden szczegół – profil PolskaKronikaGier jest bardzo wysoko jeśli chodzi o liczbę subskrypcji filmów przez internautów – czyli czekają na więcej. O ile dobrze się orientuję, produkcje skierowanę są tylko do YuoTube, nie promują (przynajmniej na razie) żadnej konkretnej strony czy portalu.
Po pierwszym filmie (genialnym zresztą) myślałem, że to jakiś wirus promujący grę UEFA Euro 2008, ale szybko pojawił się kolejny. Polecam obejrzenie tych filmów. Utrzymane w konwencji Polskiej Kroniki Filmowej (za moich czasów jeszcze puszczali ją przed filmami w kinie), ale przede wszystkim z genialnym głosem lektora i fantastyczną konstrukcją zdań rodem z PKF „a gdzie narodowa reprezentacja Polski, zapyta zaskoczony gracz?”, „trzeba grać panowie futboliści, kibice czekają”.
Ze swojej strony dodam: brawo panowie futboliści…tfu, producenci. Czekam na jeszcze.
Comments 5
Stawiam na jakies medium poswiecone grom 🙂
a filmiki pierwsza klasa.
I jeszcze ten lektor! Klasyka!
Brawo! Genialny pomysł, GE-NIAL-NY!
Mi to pachnie jakimś producentem gier 🙂
ten 2 film, powstal na bazie gry ubisoftu „No more Heroes”
http://www.no-more-heroes.co.uk/index.html
To, jedna z lepszych gier na Wii, ale „troche bardziej” niz brutalna :))) Tutaj troche opinii o niej:
http://www.metacritic.com/games/platforms/wii/nomoreheroes?q=%20No%20More%20Heroes
Jesli mialbym stawiac kto stoi za produkcjami? Obstawialbym na profesjonalna robote (virale) medium traktujacego o grach (na razie mamy 2 filmy – gry Electronic Arts I Ubisoft).
Oby tak dalej!
Pingback: hatalska.com » Bohaterowie YouTube w SouthParku, czyli kilka słów o marketingu wirusowym
swietne, ciekawe czyje, ale niezaleznie od tego – swietne