Pięknie, pięknie – ogromna szansa dla całej Polski i poszczególnych miast… sypnie się kampaniami… bardzo dobrze.
Wielka jest siła reklamy skoro udało się przekonać UEFA, że mamy stadiony 🙂
10
Comments 10
Re: Wielka jest siła reklamy skoro udało się przekonać UEFA, że mamy stadiony.
Swietne podsumowanie!!:D
Ponoć w harmonogramie rozgrywek niektóe następujące zaraz po sobie mecze dzieli 40 godzin jazdy samochodem. Tiaa… to będą idealne mistrzostwa dla kibiców…
meczyki w Gdańsku 🙂 klask klask klask
Akurat w temacie promocji euro2012, uważam że zrobiono do tej pory niezbyt wiele. Syndrom promowania marki „Polska”, wielokrotnie poruszany, również tutaj. Ja kojarzę tylko dość biedną kampanię z dmuchaną bramą – przejdź nia jeśli wspierasz euro w Polsce. Dosyć biedne to to. Ale generalnie – cieszę się bardzo – jako Polak i jako footballfan 🙂
„Wielka jest siła reklamy skoro udało się przekonać UEFA, że mamy stadiony.”
Chorwacja i Węgry też stadionów nie mają. W większości krajów tak jest, że stadiony i infrastruktura powstają dopiero po ogłoszeniu gospodarza imprezy. I bez znaczenia czy to Euro, MŚ czy Olimpiada.
Stąd ten margines czasowy, by móc „nadrobić braki” w posiadaniu obiektów sportowych.
Ten plakat to na serio? Bo rzeczy na takim poziomie to 5 minut pracy. Mam nadzieję, że to jakaś fanowska produkcja, bo jeśli to część oficjalnej kampanii to jest to żenujące.
a może coś o reklamie Fiata Bravo 🙂 i piosence tam wykorzystanej myśle, że piosenka (Gianna Nannini – Meravigliosa Creatura) z tej reklamy wpada w ucho i przyciąga uwage podobnie jak w reklamie Saab… wie ktoś może gdzie ta reklama jest w necie?
http://www.youtube.com/watch?v=GPlzDsZftfU
tutaj jest wersja włoska…ale nie umie znalezc wersji polskiej
pozdrawiam 🙂
Author
petergriffin: to ja to machnąłem… jak się dowiedziałem że wygraliśmy :-), czas mniej więcej się zgadza – 3 minuty 🙂
kopytko: poczytaj uważnie tego bloga – znajdziesz i fiata
@MediaFun: Uff, już się bałem 😀 ciężka sprawa z tymi plakatami promocyjnymi, nieraz widzę na ulicy coś wyglądające na 5 minut pracy 🙂
Author
ja ostatnio widzę plagę plakatów gdzie loga sponsorów zabierają więcej miejsca niż informacje o imprezie – przygotuję wkrótce galerię takich maszkaronów