10

Mediafun na sprzedaż w ramach akcji Blogerzy dla WOŚP!

Do 8 stycznia, czyli wielkiego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zostało już parę dni. W tym roku postanowiłem przyłączyć do wielkiej zbiórki Jerzego Owsiaka bardziej aktywnie – w poprzednich latach moja aktywność ograniczała się do wrzucenia paru groszy do puszki czy wysłania SMS-a, w tym roku mam plan aby mocniej tupnąć.

Zucha w tym spora zasługa, który mnie namówił i który na aukcjach Allegro dla WOŚP wystawił prawdziwy unikat i białego kruka – jedyny na świecie drukowany album z zuchowymi komiksami. 192 stron, a wszystkie w komiksach. Swoją drogą, tak coś czuję, że jeszcze w tym roku Zuch ukaże się drukiem w jakimś wydawnictwie, ale na pewno nie w takiej formie i tak wydany – więc okazja jest niezła – w tej chwili album Zucha osiągnął cenę 700 zł – warto zalicytować. A Zuchowa akcja rozkręca się na facebooku pod hasłem – blogerzy dla WOŚP.

Zastanawiałem się co ja mogę wystawić. Drukiem bloga nie wydam, wywiadów na płyty nie będę zgrywał, uścisk dłoni i pogaduchy ze mną macie za free na barcampach, imprezach i konferencjach. Mediafunowe łzy w złotym flakonie jeszcze są w produkcji, a mediafunowa uzdrawiająca woda z kąpieli dopiero przechodzi testy labolatoryjne.

Postanowiłem więc wystawić na orkiestrową aukcję samego siebie, w niesamowitej formule Jednoosobowego Kombajnu Szkoleniowego edycja 2012 „Blogi Vlogi Social Media”.

Ok, co jest do wylicytowania?

Ekskluzywne i elitarne 4 godzinne szkolenie dla firmy, instytucji czy organizacji która wylicytuje największą kwotę na aukcji Allegro.

Szkolenie będzie dotyczyło tego na czym się najbardziej znam, w temacie który zgłębiam od paru lat i który mnie fascynuje. Żadnego bełkotu, książkowych formułek czy frazesów teoretyków tylko moja pasja, wiedza i doświadczenie.

O czym będzie konkretnie?
O blogach, o tym jak wykorzystać potencjał blogosfery w kampaniach reklamowych, jak wyszukać, oceniać i kontaktować się z blogerami aby nie spieprzyć wszystkiego na początku. Jak prowadzić i zaplanować kampanie, konkursy, testy, jakie pułapki tam czekają, przykłady udanych i nieudanych kampanii w blogosferze, pomysły i inspiracje. Będzie też sporo o vlogach czyli o video blogach, temacie który co prawda nie jest nowy, ale w ostatnim czasie bardzo interesująco się rozwija, jest tam jeszcze więcej trudności i pułapek i mam w tej kwestii sporo obserwacji i widzę sporo podobieństw do blogosfery.
Jeśli zwycięzca sobie tego życzy to również pojawi się moduł dotyczący aktywności i promocji firmy w mediach społecznościowych – pomysły, kanały komunikacji, strategie, isnpiracje – to kwestia do ustalenia.

Teraz nastąpi konieczny brak skromności i autolansu, ale wiecie, rozumiecie, WOŚP, dzieciaki i gest dobrego serca.

Zapowiadają się więc cztery godziny (z przerwą na papierosa) pasjonującego wykładu… żaden tam 20 minutowy wykład na konferencjach gdzie pewnie część z Was mogła mnie widzieć – przez 20 minut to ja się dopiero rozkręcam 🙂

Możecie też mnie spotkać na takich uczelniach jak: Collegium Civitas, Szkoła Mistrzów Reklamy, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Sopocie, Akademia Sztuk Komunikacji, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Szkoła PR Professional w Łodzi, Politechnika Łódzka, na których od czasu do czasu mam gościnne wykłady – zapytajcie się studentów, wykładowców czy było nudno 🙂

Zwycięskie cztery godziny dla najbardziej hojnego allegrowicza też nie będą nudne, mój rekord to 8 godzinny wykład, ale po nim ludzie chodzili na czworakach, a i tak niewiele zapamiętali. Obliczyłem więc, że 4godzinna dawka mediafunowej wiedzy to taka dawka, która nie zabija ale inspiruje… przygotujcie więc dobrze wentylowaną salę, kawę i herbatę, projektor i wygodne fotele – będzie się działo :-).

Aha, ale najpierw musicie wylicytować – o tutaj, aukcja zaczyna się od 1 zł! Kończymy w poniedziałek 9 stycznia 2012.

A technicznie, będzie to wyglądało tak, że po ustaleniu najwygodniejszego dla nas terminu przyjadę pod wskazane miejsce na terenie Polski i będziemy się szkolić. Koszty dojazdu pokrywam ja.

Ale
…i tutaj następuje magiczna sztuczka z telezakupów Mango…
to nie wszystko!

Nie będzie co prawda gratisowej tarki do warzyw ani stojaka do noży kuchennych, ale zwycięzca otrzyma miesięczną reklamę na blogu mediafun oraz lans na facebookowych, twitterowych i youtubowych kanałach mediafunowej aktywności… Wieść o Waszej hojności dla WOŚP będzie się więc niosła dalej i dalej 🙂 Ku radości wszystkich potrzebujących i korzystających z WOŚP 🙂

Do dzieła, to jest link, który trzeba kliknąć aby licytować.

A wszystkich, którym mój pomysł się spodobał i chcą dorzucić odrobinę od siebie – prześlijcie info o tej licytacji swoim znajomym, wklejcie go na swojego walla, czy w jakikolwiek sposób zróbcie hałas 🙂

A jeśli są jeszcze jacyś blogerzy, którzy wystawiają przedmioty lub siebie (!) na aukcje WOŚP niech pamiętają o tagu i haśle „blogerzy dla WOŚP” i dadzą znać o swojej aktywności w komentarzach poniżej.

  • jestKultura dorzuca się smacznym pakietem dla osoby prywatnej ( http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=5821… ) oraz Kulturalnym Szkoleniem w sam raz dla przedsiębiorstw związanych działalnością z Kulturą ( http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=5821… ) 🙂

  • Pingback: Blogerzy dla WOŚP! | jestKultura.pl()

  • Rewelacyjna inicjatywa, jestem ciekawy za ile Cię kupią, patrząc na ceną motoru z USA, który dostanie się tylko na rok i nie można nim jeździć, szanse na sporą kwotę są spore hehe, mam nadzieję, że przyniesie to wiele dobrego

    • Pierwszy bid za złotówkę już w jednej aukcji poleciał, niech teraz rośnie 🙂

      Podziwiam album Zucha i ofertę Maćka – Ci to dopiero się dołożą!

  • Moze uda nam sie cos wylicytowac.
    Swoja droga, to nie dajemy juz gratisowo tarki ani stojaka;)

    • mediafun

      ha, ha… dobre 🙂 to trzymam kciuki i kibicuję, dorzucę gratisy od siebie 🙂

  • mediafun

    700 zł pękło… akurat nagrywałem video w którym mówiłem o nieaktualnej już kwocie 610 zł 🙂

  • mediafun

    miałem już pytania i telefony od agencji i firm które zainteresowane są aukcją… pozostaje istotna kwestia prawno-fakturowa. Ja jako wystawiający przedmiot na aukcję nie zobaczę żadnych pieniędzy, pieniądze idą przez Allegro od razu na konto WOŚP i w sprawach fakturowo-księgowych trzeba nękać Allegro.
    W kwestii informacyjno wizerunkowej to jak nabardziej dopuszczam sytuację, że np. z ramienia firmy XXXX licytuje agencja PR lub pracownik ten agencji z konta prywatnego – nagrodę i informację o zwycięzcy ustalamy i laury na blogu i szkolenie zbiera odbiorca szkolenia, firma XXXX oczywiście.

  • Pingback: W poniedziałek o 11:55 koniec mediafunowej aukcji dla WOŚP :-) : Blog.Mediafun.pl()

  • mediafun

    [youtube Y8AYQ4BpSYU http://www.youtube.com/watch?v=Y8AYQ4BpSYU youtube]