1

Media Trendy – komentarze jurorów i wejściówki na galę do rozdania

Pozostając w klimatach konkursu Media Trendy – konkursu innowacji marketingowych w mediach (który w tym roku jest częścią Polskiego Festiwalu Reklamy) – dwie opinie jurorów w temacie poszukiwania innowacji. W tym roku z tymi innowacjami był trochę problem, często wracały pytania: co właściwie jest innowacją i jak ją dokładnie określić – szczególnie jeśli chodzi o wykorzystanie mediów.

Maciej Obuchowicz – Brainshop u-boot, hmm, dość pesymistyczny komentarz

Agnieszka Stelmaszczyk – Giełda Mediowa, też narzekanie, trochę o stagnacji i braku pomysłów w mediach tradycyjnych

Kto zwyciężył w poszczególnych kategoriach? Wyniki poznamy już 26 kwietnia, podczas Gali konkursu Media Trendy w Teatrze Dramatycznym w Warszawie (potem oczywiście świętowanie i after party – Cafe Kulturalna). Dzięki uprzejmości Stowarzyszenia Agencj iReklamowych mam dla Was dwie wejściówki na te wydarzenia (Gala i after party!) do rozdania – jak zwykle metodą prostego mediafunowego konkursu. Wystarczy wypełnić poniższy formularz. Proszę zwrócić uwagę na poprawną pisownie adresów mailowych, oraz podawanie prawdziwych nazwisk – na podstawie zgłoszeń będą przydzielane nagrody – nie ma możliwości zmiany i odstępowania wejściówek.

Na zgłoszenia czekam do czwartku (22 kwietnia) do północy. Potem specjalnie opracowany w laboratoriach pentagonu algorytm wybierający, posiadający specjalny system TPP (Tajne Przez Poufne), który swoje obliczenia przeprowadza w tajnych bunkrach pod górami w Szwajcarii, wybierze dwóch szczęśliwców spośród nadesłanych zgłoszeń.

Zwycięzca zostanie zweryfikowany i powiadomiony mailem. Jak zwykle podczas moich konkursów, tradycyjna formułka uspokajająca. Nie mam potrzeby zbierania Waszych danych ani udostępniani ich komukolwiek. Oprócz oczywistej sprawy udostępnienia organizatorowi danych zwycięzcy, dane pozostałych uczestników zostaną wykasowane po zakończeniu konkursu i nie będą nikomu i nigdzie udostępniane ani wykorzystywane w jakikolwiek sposób..

A kto nie chce czekać na rozstrzygnięcie konkursu i mieć wejściówkę pewną już dzisiaj – może skorzystać z poniższego formularza i wybrać opcję pełnopłatną.