1

Konferencja Media Trendy 2010 – wejściówki do rozdania

poprzednim wpisie rozdawałem wejściówki na galę konkursu Media Trendy 2010 (odbędzie się ona 26 kwietnia w warszawskim Teatrze Dramatycznym) – konkurs jeszcze trwa, zapraszam, szanse są bardzo duże. Dzisiaj kolejny zestaw – dwóch wejściówek – tym razem na Konferencję Media Trendy 2010, zawsze towarzyszącej konkursowi. Sam niestety nie będę miał okazji być uczestnikiem, niefortunnie w tym roku nałożyły się 3 istotne branżowe wydarzenia – Kongres PR w Rzeszowie, Festiwal Promocji Miast i Regionów oraz Konferencja Media Trendy 2010. Szkoda, bo to trudny wybór, tegoroczna edycja konferencji Media Trendy bardzo mocno obsadzona, program zapowiada się bardzo merytorycznie – sporo studiów przypadków, dyskusje oraz 60 prelegentów.ekspertów zarówno w panelach jak i wystąpieniach. Mocno nabity plan konferencji i tylko jeden dzień na wszystko spowodował coś czego nie lubię – trzy równoległe ścieżki tematyczne – zawsze znajdzie się coś interesującego, co się nakłada.

Oto program całego dnia (22 kwietnia) – szczegółowo rozpisany na stronie konferencji Media Trendy 2010:

KANAŁ INFORMACYJNY
Avatar i obietnica trzeciego wymiaru: nowe spektrum możliwości cyfrowych w mediach. Nad czym pracują światowe laboratoria i co zmieni obraz mediów w niedalekiej przyszłości.
Paweł Trojan, Multikino.

Szok hibernatusa reklamy. Świat mediów 2010
Rafał Ciszewski, Jacek Karolak – Starcom

Media nowe, ale dotychczasowy sposób działania. Punkt widzenia szefa marketingu.
Roman Jędrkowiak, CMO of The Year

The Divergence of Content. Odbiorca mediów i reklam i jego nowe podejście do zaufania, marki, lojalności i prywatności. Co się zmieniło w ostatnim roku i co z tego wynika?
Gareth Deere, Ipsos MediaCT, UK

Miłość i pożądanie w cyfrowych czasach. Jak miłość do zawartości zwiększa siłę marki i tworzy nowy rodzaj przestrzeni do współpracy mediów i reklamodawców.
Nick North, GfK NOP Media, UK

Dekodowanie odbiorcy. Jakich dokładnie kontentu i doświadczeń szukają konsumenci w różnych rodzajach mediów w Polsce?
Adam Wojdyło, Polskie Badania Czytelnictwa

A – Innowacyjne strategie mediów: kontent, zasięg, efektywność
DYSKUSJA: Media informacyjne wobec potencjału nowych technologii: kierunki transformacji, nowe modele działania i sposoby monetyzacji kontentu. Jak odbiorcy będą konsumować informacje i co to oznacza dla reklamodawców.
DYSKUSJA: Content Driven Innovation: od dobrego pomysłu do innowacyjnego modelu biznesowego. Jak media i marketerzy tworzą dziś wspólnie nową wartość na rynku i nowe formaty.
DYSKUSJA: „Tradycyjne media” w kontrofensywie. Jak prasa, radio i telewizja wykorzystują przewagę swoich marek i możliwości Internetu do tworzenia nowych rozwiązań reklamowych. Jak mogą na tym skorzystać reklamodawcy?
DYSKUSJA: Strategie cenowe po kryzysie. Co dalej po obniżkach cen, rabatach i wyprzedażach? Strategie obrony cen i oferowania klientom większej wartości na dzisiejsze czasy.

B – Innowacyjne strategie wykorzystania mediów w reklamie
DYSKUSJA: Cała prawda o skutecznej reklamie w mediach społecznościowych. Co działa, a co nie, na jakie formy reklamy warto, a na jakie nie warto wydawać pieniędzy?
DYSKUSJA: Użycie wielu kanałów i możliwości wielu mediów w kampaniach reklamowych: mit, czy realna potrzeba? Kiedy przydaje się skorzystanie z oceanu możliwości mediów, a kiedy nie?
DYSKUSJA: Eksplozja mediów o innowacyjnym kontencie i formule. Jak wykorzystać dobrze możliwości dotarcia do wymagających, poszukujących określonych wartości odbiorców, które stwarza taki typ mediów
DYSKUSJA: Badania Internetu. Zasięg, wydatki, skuteczność: w stronę poszukiwania najlepszych standardów i rozwiązań.

C – Studia przypadku i dobre praktyki
STUDIUM PRZYPADKU: „Operacja Kapsel”: kilkaset tysięcy osób na tropie zabytkowego kapsla Tymbarku. Strategia wykorzystania Alternate Reality Game.
STUDIUM PRZYPADKU: TurboDymoMan zawstydza w Internecie. I to jak!
STUDIUM PRZYPADKU: Hoop: dzień przytulania. Nowe wymiary interaktywnego działania w praktyce.
STUDIUM PRZYPADKU: Łaciate krowy w mieście: czego nie wiemy o nieustającej innowacji w planowaniu mediów.
STUDIUM PRZYPADKU: „Polacy, odwagi”: jak z kontentu redakcyjnego narodził się nowy model biznesowy.
PREZENTACJA: CASE -STUDY Media Arts: dialog w przestrzeni między produktem a konsumentem. Jak marki i media twórczo kooperują przy najlepszych kampaniach.
STUDIUM PRZYPADKU: Media Arts: dialog w przestrzeni między produktem a konsumentem. Kooperacja marek i mediów w tworzeniu nowych form dotarcia do klienta.
STUDIUM PRZYPADKU: „W pogoni za konsumentem”. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy: wydawcy i marketera
STUDIUM PRZYPADKU: Angażowanie konsumentów w dialog z marką w sieci: Link4 uczy kierowców w Naszej Klasie.

KANAŁ TRENDOWY
Trendjourney. Co widać na horyzoncie medialnych i reklamowych trendów.
Mało znane sygnały i słabo wyczuwalne na razie trendy mogą okazać się za chwilę przełomowe dla rynku mediów i reklamy. Nils Muller, jeden z najbardziej znanych europejskich „łapaczy trendów” w mediach identyfikuje te z nich, które będą w najbliższych miesiącach najbardziej istotne, opisując je z punktu widzenia „Customer Journey”. Nils Muller, TrendOne.

20-LECIE RYNKU REKLAMY I MEDIÓW
DYSKUSJA: Między informacją a komercją. Dwie dekady mediów w Polsce – jaki będzie „nowy porządek?”

KANAŁ SPOŁECZNOŚCIOWY
KOKTAIL + WYSTĄPIENIE „Moja dekada mediów” – Krzysztof Surgowt, Astra

Dzięki uprzejmości Stowarzyszenia Agencji Reklamowych mam do rozdania dwie wejściówki na konferencję Media Trendy 2010. Jestem pewien, że dla każdego, kto interesuje się trendami w marketingu i mediach będzie ona bardzo interesująca – będzie to miejsce gdzie można spotkać wielu autorów omawianych kampanii i wymienić uwagi w kuluarach.

Co trzeba zrobić aby mieć szansę na wejściówkę?
Wystarczy dołączyć do spotkania (klikając w opcję „Wybieram się”) – wpisu konkursowego na GoldenLine. Czasu jest mało, dzisiaj (20 kwietnia) – o godz. 17:00 specjalny algorytm wybierający, opracowany w laboratoriach pentagonu, posiadający specjalny system TPP (Tajne Przez Poufne), który swoje obliczenia przeprowadza w tajnych bunkrach pod górami w Szwajcarii, wybierze dwie osoby – uczestników konferencji. Powodzenia!

Przy okazji. Dzień przed konferencją odbędzie się wystawa współczesnej ilustracji – Ilustracja PL 2010. W nowej siedzibie Sinfonia Varsovia przy ul. Grochowskiej 272 będzie można obejrzeć prace m.in Tomka Bagińskiego, Ady Buchholc, Dominika Cymera, Agaty Dudek, Jana Dziaczkowskiego, Jacka Frąsia, Krzysztofa Gawronkiewicza, Tymka Jezierskiego, Pawła „Pejota” Jońcy, Bartka „Arobala” Kociemby, Marty Ignerskiej, Jana Kallwejta, Marty Konarzewskiej, Janka Kozy, Piotra Leśniaka, Tomasza Leśniaka, Andrzeja Mleczki, Patryka Mogilnickiego, Agaty „Endo” Nowickiej, Krzysztofa Ostrowskiego, Pawła Palikota, Sebastiana Pańczyka, Marka Raczkowskiego, Agaty Raczyńskiej, Jakuba Rebelki, Tomka Sadurskiego, Wilhelma Sasnala, Henryka Sawki, Macieja Sieńczyka, Marka Sobczyka, Piotra Sochy, Aleksandry Szarzały, Rafała Szczepaniaka, Benedykta Szneidera, Marianny Sztymy, Przemka „Trusta” Truścińskiego, Tomasza Walenty, Aleksandry Waliszewskiej, Oli Woldańskiej, Magdy Wolny. W ramach wystawy zostanie również zaprezentowanych kilkanaście ręcznie malowanych zabawek (designer toys) z kolekcji Vinylcanvas.com. Kuratorem wystawy jest Przemek Bogdanowicz (dyr. Kreatywny BBDO), koordynatorem Eliza Karczewska (Art Buyer agencji Lowe GGK), a producentem firma Fabryka – Katarzyna Bodurkiewicz.
Zapraszam na Facebookową stronę tej wystawy – wstęp jest bezpłatny.

  • Dziękuję za udział w konkursie,
    zwycięzcami zostali:
    Marta z Warszawy i Łukasz również z Warszawy,
    otrzymali stosowne powiadomienia – jak będą chcieli to niech się pochwalą w komentarzu.