6

Kampanie na Facebooku – doświadczenia i pułapki

Kolejny z kanapkowych wywiadów przeprowadzanych w holu, które odbyłem podczas Kongresu PR w Rzeszowie, tym razem o bojach agencji z Facebookiem i doświadczeniach w kampaniach ze społecznościami. Moim gościem był Norbert Kilen z Think Kong – ostatnio dosyć często pojawia się u mnie na blogu (wywiady i w kilku konkursach – jeden właśnie trwa – CS5, banner po prawej stronie tego wpisu). Nie chcę tutaj niepotrzebnie słodzić, ale lubię rozmawiać z Norbertem i podoba mi się jego pragmatyczne podejście do nowości i wykorzystywania nowych narzędzi (jego i jego agencji), nie ma w tym męczącej, agencyjnej nowomowy i chwalenia się czego to my nie zrobiliśmy i jacy jesteśmy super-fajni-zajebiści bo mamy profil na Facebooku. Pewnie przy okazji moich kontaktów z Think Kongiem wypadałoby wrócić do rozmów i wpisów o tym jak powinny wyglądać (z mojej, egoistycznej strony jako blogera) kontakty i komunikacja na linii firma-bloger aby wyskoczyć, ze sztampy przesyłania informacji prasowych.

  • Bardzo dobre wystąpienie 🙂

  • Maciek świetna seria wywiadów. Bardzo fajna formuła rozmowy, cieszy to, że nie ma sztucznego pompowania tematu. Jest treściwie, wydaje się, że szczerze i przede wszystkim nie za długo.

    • dzięki mbuklad – "siępolecam" 🙂

  • Dokładnie, zgadzam się z przedmówcami 😉 A social media to ostatnio tak bardzo popularny temat, że wszyscy go poruszają przy każdej możliwej okazji.

  • Lubek

    Fajna rozmowa "na luzie". Norbert szczerze i na temat, bez ściemy. Podobało mi się jego podejście do użytkowników, oczywiście do wyceny też i zgadzam się z nim absolut. Co poza tym, nie każda akcja wychodzi – każda może wyjść – Piękno pozytywu. Temat woda, a dyskusja błoto… Tyle

  • felis

    Krótko i na temat.. a na dodatek bez "męczącej, agencyjnej nowomowy".