Do walki o klienta na finansowym froncie reklamowym podłącza się eurobank. Ten eurobank pisany małą literą – nawet jak jest na początku zdania (to ważne, kiedyś przy pracy nad jakimś katalogiem dostałem za to po głowie… to i teraz pamiętam). A trochę tych finansowych kampanii teraz jest, wszyscy reklamują kredyty, karty i konta bankowe. Studenci w Opolu narzekali nawet ostatnio, że im większość knajp w centrum banki „od ręki” zlikwidowały.
W eurobanku jak to w eurobanku – kampania w czerwonych barwach, za to szarpnęli się na aktorów. Ostatnio był kredyt na dowód – teraz jest karta kredytowa na dowód. Do kampanii zarekrutowano trzech muszkieterów, właściwie dwie muszkieterki i jednego kota… Tomasza Kota. Zgodnie z obowiązującą modą jest krótko, śmiesznie i „niby improwizacja”… baaa, nawet są nieoficjalne wersje „podziemne”.
Z całej trójki chyba Stenka wypada najmniej przekonująco… Tomasz Kot w „lisyn pipul” jest rewelka…
Zawsze jestem ciekaw jak powstają takie spoty… bo przecież w scenariuszu, który dostaje klient do akceptu nie da się tego barwnie opisać. Chyba agencje kręcą swoje własne wygłupy i przedstawiają klientowi, a potem odgrywają aktorzy… niektórzy aktorzy też chyba wiele wnoszą od siebie. Wiem, że Marek Kondrat przy kampaniach ING mocno angażuje się w proces koncepcyjny. Michał Nowosielski (Ogilvy) opowiadał niedawno historię powstawania takiego spotu, kiedy klientowi została przedstawiona radiowa wersja odgrywana przez niego… potem żaden aktor nie dal rady zrobić podobnego klimatu i tak Nowosielski został w spocie. Najfajniejsza dla mnie, jak do tej pory, to oczywiście improwizacja „mumio co nic nie umio” – ci to mogą długo 🙂
Ale wracając do eurobanku… jest czerwono i aż sześć filmów – trzy oficjalne… i trzy oficjalne inaczej.
Najpierw oficjalny spot z Jandą:
i mniej oficjalny – bonus taki:
Drugi w kolejce jest Kot, wcześniej był nieoficjalnie, teraz trochę słabiej w oficjalnej wersji:
Danuta Stenka jakoś zupełnie mi nie podchodzi – również w dwóch odsłonach:
Czerwono na ekranach i na zewnątrz będzie przez najbliższe 6 tygodni….
Kod dla tajnych informatorów mediafuna: ozdrab ęjukęizd 🙂
Comments 3
Mumio mistrz. Kot tylko w wersji angielskiej. Janda średnio. Stenka – chmmm, nieżle.
hmm, nie wiem po czyjej stronie ta usterka ale nie mam głosu w wersji nieoficjalnej reklamy Eurobanku z udziałem Tomasza Kota
Author
hmm, dziwne, wszystkie spoty są tak samo przygotowane i pochodzą z jednego źródła – u mnie odtwarza się prawidłowo (sprawdzane na 3 kompach)… spróbuj obejrzeć bezpośrednio na yuotube.