4

Do kogo trafią nagrody – czarne BMW oraz duża kasa?

Pula nagród robi wrażenie, pierwsza nagroda to nowiutkie BMW – jak mówi regulamin:

[…] nagroda w postaci nowego nieużywanego samochodu marki BMW, model 1, z rocznika 2010, wersja 120i coupe w kolorze czarnym w wersji wyposażenia standardowego, o wartości jednostkowej 121900 zł (słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset złotych) brutto wraz z rocznym ubezpieczeniem OC, AC i NNW, wraz z dodatkową nagrodą pieniężną przeznaczoną na pokrycie podatku od nagród w kwocie 13544 zł.

Pozostałe fanty, to nagrody pieniężne: 20 000, 10 000, 6000 i 5000 zł.

Kto daję taką pulę? Bank Millennium, który zaprosił internautów do stworzenia reklamy banku w konkursie pt. „Zareklamuj nam konto” – 180 tysięcy. Konkurs nie był jakoś specjalnie mocno reklamowany, co dziwne, mocno społecznościowa akcja (będą jeszcze głosowania internautów) oficjalnie nie istnieje na Facebooku(?). Różnie jest z tych chwaleniem się przez banki własnymi kampaniami, ale może taka strategia i skoncentrowanie się na jednym medium i jednocześnie silniku konkursu YouTube się opłaci? Zobaczymy czy Bank Millennium lub agencja obsługująca konkurs pochwalą się wynikami…

Na razie dobiegł końca pierwszy etap konkursu – zgłaszanie filmów przez internautów. Dzisiaj (8 czerwca) odbędą się obrady jury (w którym mam przyjemność zasiadać) i wybierzemy 15 najlepszych filmów przygotowanych przez internautów. Od 10 czerwca przez kolejne 10 dni będzie trwało głosowanie internautów na najlepszą pracę… – no ciekawe, szykuje się pewnie ostra rzeźnia, jestem ciekaw jak Bank zabezpieczył się przed pomysłowością uczestników konkursu. 22 czerwca będzie już wszystko jasne, poznamy zwycięzców i jednego szczęśliwca, który odjedzie nowiutkim mediaca…tfuuu, BMW 🙂 Wygra rzeczywiście najlepszy film czy hurtowy zgarniacz nagród? Jestem też bardzo ciekawy jakich sposobów (legalnych) użyją internauci aby zachęcać do głosowania na swoje filmy – warto się temu przyglądać.

Regulamin konkursu nie precyzuje jak będą potem wykorzystane zwycięskie prace, ale gdyby chociaż raz taki spot trafił na antenę TV, to z pewnością byłoby to bezprecedensowe wydarzenie. Ja przynajmniej nie mogę sobie przypomnieć takiego konkursu w Polsce (chyba Orange POP realizował kiedyś konkursowy scenariusz internauty).
Pożyjemy, zobaczymy, zadanie na dzisiaj – dobrze wybrać finałową piętnastkę!

Tutaj można obejrzeć wszystkie zgłoszone prace.

  • słabo mi się zrobiło jak przejrzałem duzą część propozycji….
    gdzie ten konkurs był promowany? no chyba że celem było sprawienie by ludzie wrzucili dużo tego czegoś a oni potem dadzą coś fajnego od siebie i efekt WOW z miejsca (jak się człowiek napatrzy na te produkcje to ech…)

  • epijar

    Pod podanym linkiem do konta Youtubowego nie ma wszystkich zgłaszanych prac. Chyba mechanizm nie dał rady do końca 🙂

  • @Arind – promo glownie bylo w onfflibne, trocghe widzialem bannerow i youtube. W spolecznosciak – brak promocji. Wiec skad mialy przyjsc najaktywniejsze, kreatywne jednostki? Szkoda, bo konkurs miał potencjał.

  • właśnie siedzę na obradach, nie wiem jak to było z promocją ale internauci przesłali….ponad 350 prac….