3

Mały Głód > 100 000 fanów

No proszę, profil Małego Głoda na Facebooku jako trzeci polski profil przekroczył granicę 100 tysięcy fanów (lajków). Pierwsze miejsce bezsprzecznie okupują Demotywatory (ponad 200 tysięcy), potem długo, długo nic i profil typu „zbieracz lajków” czyli Ja chcę na wakacje!!! (trochę ponad 100 tysięcy – zapewne wkrótce znajdzie się komercyjne zastosowanie dla takiej rzeszy fanów).

Jestem pod wrażeniem zaangażowania fanów w profil Małego Głodka, w godzinach 3-6 w nocy, czyli wtedy, kiedy normalni ludzi śpią, na profilu Głodka pojawiło się kilkadziesiąt komentarzy pod informacją o przekroczeniu 100 tysięcy fanów… Nie wiem jak wygląda codzienna praca agencji przy tym profilu i ile trzeba wkładać wysiłku w zarządzanie tą społecznością (profil prowadzi agencja Heureka), faktem jest, że tak liczna grupa wymaga ciągłego zaangazowania, monitorowania i tworzenia interesujących treści.

Cały szum z Głodkiem na Facebooku rozpoczął się na przełomie stycznia i lutego bieżącego roku, zresztą też od fajnej akcji – informacji prasowej, skierowanej do blogerów. Kilkoro z nas otrzymało ostrzeżenie o potencjalnym szantażu kompromitującymi zdjęciami 🙂 + tajemniczy tekst. To zresztą dobry sposób, aby pojawić się z informacją prasową na blogach, Pride&Glory (Heureka) już kiedyś podobny numer też zrobiła, przy starcie tej pierwszej agencji 🙂

  • Oj profil "I bet Poland can get 1 million fans before any other European Country" ma 172 828 lajków, więc to chyba on jest za Demotywatorami.

    • dzięki, nie znałem tego profilu, ciężko też stwierdzić czy ma polskie korzenie

  • Mały Głód to jeden z najlepszych polskich przykładów dobrego działania na Facebooku, sprzeżonego z działaniami w offlien.

    oby wiecej takich działań było w przyszłości, także na innych markach/firmach. A mechanizm jest genialny w swojej prostocie: http://www.gadzinowski.pl/social-media-maly-glod-