10

Żeby…

• żeby…
…więcej osób zobaczyło (za czym stoi kolejka):

• żeby…
…więcej osób zobaczyło jaki wspaniały ten AuraPark (promowany przez ARBOmedia):

Zdecydowałam sie napisać, bo być może uzyskac ważne dla mnie informacje. Mam wiele pytań zwiazanych z tym co się tyczy osiedla Aura Park w Wilanowie. Tak dla jasności podaję linka, co mam konkretnei na myśli; www.aurapark.com.pl/ Chciałabym bardzo mieszkać w Wilanowie. Natrafiłam ostatnio właśnie na ta ofertę. Może ktoś z Was mógłby mi coś powiedzieć więcej na temat tej własnie inwestycji. W moim przypadku jej realizacja w życiu wiąże sie z wieloma nakładami ale wierzę, ze jest tego warta. Co Wy na to?

• żeby…
… więcej osób zobaczyło, że jest mnóstwo zadowolonych ludzi z Powermed
(z forum interwencja.pl na zarzut, że pojawiło się ponad 200 pozytywnych opinii z różnymi nickami z jednego IP):

Witam serdecznie !
Oczywiście , że te opinie zostały wpisane jednorazowo. Mamy ich jeszcze ok 1000 szt i systematycznie będziemy wpisywać. Oryginały z podpisem osób, które wystawiły nam te opinie mogę pokazać do wglądu zainteresowanym.
SERDECZNIE DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM NASZYM KLIENTOM I OSOBOM KTÓRE OGLĄDAŁY NASZ SPRZĘT ZA TO , ŻE ODPOWIEDZIELI NA NASZĄ PROŚBĘ I PRZYSYŁAJĄ NAM OPINIE NA NASZ TEMAT.
Zwróćcie uwagę na to, że każda opinia zawiera imię osoby , która ją napisała , pierwszą literę nazwiska i miejscowość zamieszkania.
Jeśli na tym forum możemy wrzucić skan każdej opinii to byłoby bardzo miło.
Pozdrawiamy !!!
POWERMED EKO-MEDIC

  • … żeby żal d***y nie ścisnął…

  • ;)

    zal czasem przyznawac sie do tej narowodosci naprawde :((((((

    nie wiem czy Ci ludzie tlumacza sobie bycie tak plytkim, moze maja za duze kredyty do splacenia

  • Axelus

    Akcje z udawanymi kolejkami na świecie były już przeprowadzane i jakoś nikt tego nie wytykał, wręcz odwrotnie!

  • Axelus

    Apropos osiedla marzeń to już chyba wiadomo jaka branża nakręciła polski rynek nieruchomości po 2004 🙂

  • Ale się ten pan marketingowo-bezpośrednio gibie, ciekawe czy miał doświadczenie w domokrążstwie/ 😉

  • orb

    dobry wpis Maćku 🙂

    dodam od siebie jeno: żeby wreszcie nasza branża zaczęła stosować się do jakiegokolwiek kodeksu etycznego i rozpoczęła proces profesjonalizacji, bo kręcimy się w kółko od paru ładnych lat…

  • Tak się zastanawiam, czy (i jak) na te kolejki zareagował sam Apple. Dla mnie to deprecjonowanie marki. Apple jest w końcu mistrzem w kreowaniu pożądania, każdy chce mieć iPhone’a, iPoda, Maca etc. i dlatego wszędzie na świecie kolejki ustawiają się samoistnie (marzenie każdego marketera :)). Dlatego więc sytuacja, w której kolejki muszą być „sfingowane”, nie jest korzystna dla samej marki. Na miejscu Apple, nie chciałabym, aby moja marka pojawiała się w takim kontekście.

  • orb

    @Natalia:
    podpisuje sie wszystkimi konczynami 🙂 Orange zamiast skorzystac z blasku marki Apple, zrobil potencjalna ryse na jej wizerunku w Polsce..

  • no to pr poszedł w ruch, chyba Apple nie bylo zadowolone z „rumors” i „najętych aktorów”

    normalnie humor angielski:
    http://adage.com/article?article_id=130563

    „As part of the excitement around the launch of the iPhone, some of our team have been joining customers outside our shops. Their aim is to welcome people to the Orange shop, share in their excitement and give information about Orange tariffs,” wrote a spokeswoman from parent France Telecom Group, which owns the Orange brand.

  • FK

    a mnie się wydaje, że koncepcja kolejek jest niezła.