Pyta.pl w „kampanii promocyjnej” NewBalance (cudzysłów zamierzony, bo filmu już nie ma w sieci, zniknął na żądanie sponsora) czy Wiesław Wszywka promujący piwo – to tematy którymi zajmiemy się w dzisiejszym vlogu.
W filmie zapomniałem wspomnieć o Bardzie Krakowskiem – bardzo pozytywnym gawędziarzu (który też za kołnierz nie wylewał) – szkoda, że kanał od dawna nie jest aktywny.
Comments 20
Mogę dorzucić swój komentarz ws. akcji z Brodaczem?
no ba, pewnie
z pozytywnych przykładów osób „starszych” trzeba wspomnieć o panu Januszu z twitcha. Janusz0821 zresztą nawet na fanpage widać, że udało mu się zbudować pozytywną społeczność co jest dość rzadkie. Jeszcze chyba z nikim nie współpracuje, ale podejrzewam, że to może szybko się zmienić.
Janusz to jest świetny gościu, który dzięki byciu świetnym gościem, wyróżniającym się w gronie lecplejerów, przebił się z mocno nietypową platformą. Lajk dla niego.
Temat trochę szerzej, bo zahacza też o #BFGdansk: https://www.facebook.com/piwolucja/videos/689387304532979/
The Division w tle <3 😀
https://www.youtube.com/watch?v=hXlzci1rKNM
Fajne. Dzięki.
Dobejrzałam do końca. Pozdrawiam!
świetny materiał
Fajny materiał, zwłaszcza pokazanie, że vlogerzy nie mogą tak traktować marek. Zastanawiam się jakie teraz będzie podejście firm do współpracy z vlogerami i blogerami, skoro nawet Pyta tak nawaliła.
Ze starszymi osobami w reklamie (nie „żulami” skojarzyła mi się pani występująca w reklamach virgin mobile: https://www.youtube.com/channel/UCdcHT7gOCa4s3UK0OWzMtcQ Nie jestem grupą docelową, więc tylko z profesjonalnego obowiązku ogladam te reklamy.;) Dla mnie pozytywnym przykładem była „babcia” z reklamy Statoila tankująca motor. Mnie najbardziej podobają się reklamy, w których starsi ludzie zaskakują młodych, mają swoje pasje i to oczywiście DJ Vika i „babcia ze Statoila” świetnie obrazują. I jeszcze dodam, że w reklamach przecież występują starsze osoby, które sa celebrytami, ale za wyjątkiem reklamy z Joan Collins (snickers) nie odbieram tych celebrytów jako starsze osoby. Dla mnie należą do kategorii: „Celebryta”.
czy to możliwe w dzisiejszych czasach że „filmu już nie ma w sieci”
sam byłem zdziwiony, zazwyczaj zgrywam takie filmy, tym razem mi się nie udało… filmu znaleźć nie mogłem
a w cache youtube’a nie ma?
Dokładnie… oglądając takie materiały czuje się jedno… niesmak. Efekt powinien być jeden – unsub i po kłopocie. Następne kretyńskie nagranie będzie oglądane przez samego „twórcę”.
No to widzę, że mi się udało to obejrzeć przed skasowaniem. 😛
mediafun nie zgadzam się z Twoim stanowiskiem. Reklamodawca wiedział jak działają chłopaki z pyty i jak podchodzą do tematu filmów sponsorowanych (przykład chociażby poprzedniego Far Cry). Są kontrowersyjni i lecą po bandzie, taka ich specyfika. . Konkluzja była taka, że należy ruszyć dupę a nie siedzieć przed komputerem – w kontekście marki sportowej chyba ok.
Rozumiem, że każdemu nie musi podobać się forma i wykorzystanie „żula”, ale to jest pyta.pl, oni nie uznają kompromisów i za to im chwała. A NB mógł sięgnąć po Gonciarza czy niekrytego krytyka czy nawet Włodka Markiewicza czy innych „spolegliwych” youtuberów.
Moim zdaniem można korzystać z Pyty i innych kontrowersyjnych twórców. Co nie zmienia faktu, że klient powinien móc zaakceptować lub odrzucić materiał przed publikacją (nie wyobrażam sobie, że ktoś z nb dał na to zielone światło, więc zakładam, że materiał pojawił się bez wiedzy klienta). Nawet nie wyobrażam sobie jak można podpisać umowę z twórcą bez takiego zapisu. To po prostu kupowanie kota w worku.
Kampania Bohoboco Z Heleną Norowiczą bardzo z klasą