20

TUBA03 – program oraz „jak się dostać”

Agenda na TUBĘ03 jest już zamknięta, więc ze spokojnym sumieniem możemy zapraszać Was w poniedziałek do Multikina Ursynów (stacja metra Imielin).

Zasady są proste, tym razem nie będzie minutowego odliczania.
TUBA03 rozpoczyna się 27 października (poniedziałek) o godz. 15:00 i potrwa do 20:00.
Całość będzie podzielona na dwa duże bloki:

Część I – wykłady:
– dzień dobry cześć i czołem, czyli blogi okiem mediafuna (Maciej Budzich, blog.mediafun.pl);
– Dominik Kaznowski (Agora, kaznowski.blox.pl) – Znaczenie i wykorzystanie blogów w działalności firm;
– Agnieszka Pyrkowska (Blomedia) – Biznes blogowy czyli… Blomedia;
– Norbert Kilen (OnBoard PR) – 3 bariery: blogerzy i pijarowcy
– Łukasz Bąkowski (dom mediowy Mindshare) – Reklama na blogach oczami reklamodawcy i blogera – czy da się pogodzić różne interesy?
– reklama na blogach według Yellowgreen
– reklama na blogach według Blogvertising
– reklama na blogach i nowy gracz na rynku – Adlog.pl

Sieci reklamowe podzielą się swoimi dotychczasowymi doświadczeniami ze współpracy z blogerami i reklamodawcami. Mam nadzieję, że ujawnią też swoje najbliższe plany i odpowiedzą na pytania publiczności.

Część II – panel dyskusyjny
W panelu dyskusyjnym poruszymy tematy, które pojawią się w czasie wcześniejszych wykładów. Będzie tego sporo i na pewno będzie ciekawie, o reklamie, wiarygodności, zarabianiu i marketingu na blogach – sporo się dzieje ostatnio w tych tematach. W panelu wezmą udział prelegenci, więc to co umknie w czasie ich prezentacji będzie można nadrobić w dyskusji. Oczywiście do udziału zapraszam publiczność, ja podejmę się roli prowadzącego i latającego z mikrofonem.

Przerwy na papierocha oczywiście będą, ale będą improwizowane i ogłaszane według stanu wyczerpania publiczności 🙂

Jak się dostać na TUBĘ03? Bardzo prosto, wystarczy zarejestrować się w poniższym formularzu (dostępnym dzięki uprzejmości Oiola.com). Zarejestrowani uczestnicy dostaną potwierdzenia oraz dalsze instrukcje. Wstęp nie jest obostrzony jakimiś strasznymi warunkami, ale ze względu na charakter obiektu (Multikino, bilety) oraz fakt, że dysponujemy ograniczoną powierzchnią sali – rejestracja i potwierdzenia są konieczne. Wasze deklaracje obecności pozwolą mi oraz Artegence lepiej zaplanować całą imprezę. Będziemy wdzięczni również za rozważne deklaracje obecności (poprzednio doskonale zdało to egzamin) – jeśli ktoś się zapisał, a z różnych powodów nie jest w stanie dotrzeć na TUBĘ03, proszę o info – zwolni miejsce dla pozostałych chętnych.

W razie problemów z powyższym widgetem możecie skorzystać z tego linku.

Poznań nie jest jeszcze dopięty na ostatni guzik, założeniem TUBY w Starym Browarze (3 listopada) jest merytoryczne powtórzenie tego, co będzie działo się w Warszawie (dzięki temu, ci, którym dalej do Warszawy niż do Poznania wiele nie stracą).

Najdłuższy i najmniej przewidywalny jest panel dyskusyjny. Po zakończeniu TUBY03 oraz TUBY w Starym Browarze będziemy mieli na pewno sporo wiedzy, aby podsumować całość.

W razie jakichś pytań albo wątpliwości, zapraszam do komentowania lub kontaktu ze mną: Maciej Budzich (maciekMAUPAmediafun.pl). W sprawach patronatów, współpracy medialnej z Magdą Górak (Artegence): magda.gorakMAUPAartegence.com.