6

TESCO kontra Real

Zostałem chyba fanem reklam TESCO (na razie tylko reklam). Mumio w Plusie ostatnio trochę przynudza… ok, mają raz lepsze raz gorsze momenty, ale tak naprawdę, to na nowe spoty TESCO czekam z niecierpliwością. Wszystkie spoty mieszczą się w 15 sekundach, w tym czasie autorzy potrafili wrzucić jeszcze informacje o cenach i produktach i zmieścić kwestie „kierownika” czy „dyrektora” (sam ich tak sobie nazwałem). Podoba mi się ten gość… wizualnie oraz na storyboardzie pewnie wyglądał kiepsko… ale wykonanie, głos i taki zblazowany humor. Na pewno gdzieś tam w zakamarkach jego głowy kryją się jakieś traumatyczne doświadczenia, zniechęcenie i rutyna, ale pewnie zawsze wstaje o tej samej porze i regularnie się wypróżnia… dla mnie mistrz… Najnowszy spot sugeruje, że prawdopodobnie ma za sobą poważny kryzys małżeński 🙂

Tutaj jest link do kilku innych poprzednich… nie mogę niestety znaleźć przedświątecznego spotu z Bonn-bonem, może ktoś z Was ma?

Nie wiem czy powodem pewnego ożywienia w reklamach innych hipermarketów są spoty TESCO, ale ostatnio Real stara się zrobić śmieszną reklamę. Na razie tylko się stara:

W tym pojedynku jednak TESCO górą.

  • umbrados

    Jak dla mnie w reklamie sklepów, hipermarketów, supermarketów najlepsza jest Biedronka. Niektóre spoty są naprawdę śmieszne. A te powyżej tak średnio, ale rzeczywiście reklama TESCO dużo bardziej niż Realu, który widać wymyśla na siłę, aby nie odstawać od konkurencji.

  • TESCO bawi się też w product placement. No bo jak inaczej wyjaśnić rozmowę bohaterek filmu „Nie kłam kochanie” w którym jedna mówi że „który zechce dziewczynę wychowującą się w domu dziecka i pracującą w TESCO?”. A potem postanawia zmienić swoje życie – „rzucam TESCO. Idę na architekturę”…

  • Oj, supermarkety muszą się jeszcze dużo nauczyć, jeśli idzie o reklamę 🙂

  • a mnie zastanawia slogan Tesco: „dla Ciebie dla rodziny”, skoro w ostatniej reklamie (tej ‚podfilmikowanej’) ‚kierownik’ reklamuje rower, na którym mężowie mogą odjechać w siną dal…

  • się znalazło Bonn 🙂 dla mnie bomba… znaczy bon

  • monika

    Real tez sie stara. cos si ezmienia w tych reklamach. Np. nowy spot duzo mowi o przyjemności…:)