1

Rozbierz się produkcie

Pokazywanie wnętrzności cały czas jest w modzie i jest oczywiście wizualnie efektowne, zwłaszcza w reklamówkach. A efektowna reklama to już krok do sukcesu. Mam na myśli wnętrza wszelkich urządzeń, maszyn i innych gadżetów, pokazywanie ludzkich wnętrzności wolę zostawić periodykom medycznym, ewentualnie kampaniom społecznym np. przeciw paleniu papierosów.

Pamiętam jak jeszcze w czasach, kiedy półki sklepowe nie uginały się od prasy kolorowej, a EMPiKi nie przypominał tych obecnych, oglądałem każdy szczegół samochodów prezentowanych w niemieckich Auto Bildach. Zdjęcia prezentujące części samochodu ułożone w odpowiednio dużym pomieszczeniu naprawdę robiły wrażenie. Popularność gadżetów i urządzeń w przezroczystej obudowie, pozwala sądzić, że wszyscy jesteśmy ciekawi „jak to działa”. Reklamy prezentujące produkt w ten sposób cały czas mają się dobrze, a dzisiejsza technika pozwala jeszcze bardziej pokazać atrakcyjne wnętrze…

W ten sposób swoje wnętrzności prezentował Harley Davidson:

Trochę bardziej na luzie temat potraktował Volkswagen:

Najbardziej zaawansowaną technikę prezentacji wykorzystał Ford w swojej najnowszej reklamówce – robi wrażenie.

I na końcu nieśmiertelna i wielokrotnie nagradzana Honda „Cog”