17

Reklamowy recykling konkurencji

Tej reklamy w telewizji na pewno nie zobaczycie… bo nieoficjalna. I pewnie Play się do niej nie przyzna, wygląda na przeróbkę internautów, ale ja tam myślę, że to Play. Świetny pomysł na wykorzystanie reklamówki konkurencji (nie wiem czy pani Cugier-Kotka była tutaj inspiracją?), może trochę wykonanie gorsze, ale efekt mnie rozbawił. 1:0 dla PLAY. Ciekawe czy będzie odpowiedź? Reklamy PLAY też można nieźle kreatywnie przerobić. W pospolite ruszenie internautów jak to było w przypadku filmów „prawie jak…” raczej nie wierzę, ale riposty będę wypatrywał 🙂

  • przerobka slaba.. ale jak na moj gust to zdecydowanie play ; )

  • Słaba? Jeżeli to PLAY, to powinna właśnie na taką wyglądać, naśladować amatorską produkcję. Dla mnie genialne.

  • A ja czekam na jakąś przeróbkę Heyaha, może coś z imperialnych reklamówek?

  • Mi tam się podoba. Raczej przemyślany wirus od Play’a. Pytanie czy poleci dalej 🙂

  • Bardzo fajne 🙂

  • mob.pl

    dobre 🙂

  • Zbyt profesjonalnie jak na zwykłą przeróbkę internautów w mojej opinii. Nie mniej jednak świetna 🙂

  • Grover

    Już filmik coś nie halo niestety… 🙁

  • Żadna taka przeróbka nie zmieni faktu, że to jest genialna reklama, która buduje pozytywny wizerunek Simplusa. I nie wiem jakby się Play starał, to na razie nie wymyślił niczego sensownego, co by mogło to przebić.

  • Dla mnie Play to zbyt agresywny gracz, któremu nigdy raczej nie zaufam.

    Wolę stabilną Trójcę 😀

  • szarogesy

    hehe, przerobka swietna 🙂

    j.peter -> wg mnie glownym tergetem playa sa dzieciaki od gimanzjum po studia. dla ludzi >=30tki, ktorzy gdzies tam z tylu glowy maja przywiazanie do telefonow-ceigel centertela, pewnie jest jakies przywiazanie jest. Dzieciaki klikaja w internecie i spradzaja kto da im wiecej pogadac i zaoferuje fajniejszy telefon.

    Z drugiej strony wg mnie Play robi duzy blad, ze nie slabo jesli w ogole reklamuje uslugi dla firm… ale to inna bajka.

    pozdro dla wszystkich

  • Jak dla mnie przeróbka kiepska i wygląda faktycznie jakby była robiona przez Play. Przyznam się, że Play zaczyna mnie już nudzić tymi reklamami, a zwłaszcza ostatnia seria z frankensteinem. Obrali sobie świetny haczyk, zrobili szum, ale staje się to już nudne.

  • Piotr

    do szarogesy

    play do firm trafia po prostu przez składanie oferty, która rozkłada dotyczasowe opcje! po prostu jest taniej.

  • Mikolaj

    nie jest to żadna spontaniczna przeróbka internautów, ale po prostu zatrudniono Gości z Kosmosu. Kto nie wie co zacz, niech zajrzy na Youtube i wpisze „goście z kosmosu”. Voila.

  • marcinzet

    nie wiem jak wam ale mi się podobała ta reklama i się z niej nieźle uśmiałem

  • hmmm….zawiodłem się, strasznie słabe, tak można przerobić niemal każdą reklamę, bo pomysłu w tym nie było co potwierdza wersję że to robota ludzi od play. ich ostatnia kampania wygląda jakby niezły pomysł został storpedowany przez zarząd play. np. z bucem lee – zaczyna się i myślisz że będzie śmiesznie i fajnie, a tu klops. frankesztajna nawet nie komentuje. jakieś takie denne są te reklamy…

    PS – nie, nie pracuje dla plusa.
    PSS – dla orange i ery też nie.
    PSSS – ani dla wRodzinie.
    PSSSS – ciekawe jak oni się będą reklamować 🙂

  • Wojtek

    hm. o co chodzi z tą przebitką pod samiutki koniec? 49 sekunda, na moment widać wnętrze jakiegoś biura