1

Marketing się lansuje

Grunt to dobrze się lansować i trafić w sedno z tematem. Ostatnio bardzo dużo wszędzie magazynu Marketing & More. U mnie na blogu też sporo o nim piszę, ale mam po prostu z redakcją błyskawiczną wymianę informacji i sami starają się o to, abym wiedział co u nich piszczy (a jak mam pytanie, to zawsze odbierają telefon :-).

Najnowszy (jeszcze ciepły, bo prosto z drukarni) numer magazynu i prenumeraty były rozdawane na mediafunowo-artegencowej TUBIE02. Redakcja trafiła bardzo dobrze z tematem – ranking „medialności” polityków oceniany przez specjalistów od PR-u. Redakcji udało się zainteresować numerem nie tylko branżę, ale i telewizyjne stacje komercyjne, które na drugi dzień zrobiły z tego jeden z głównych tematów dnia (m.in. Superstacja i TVN24) . Ba… TVN24 zrobiła z tego czołówkę, jakby to był wieczór wyborczy.

Taka promocja i dyskusja wokół młodego na rynku magazynu to duży sukces całej ekipy… dobrze, dobrze…. PR Marketingu & More cały czas pracuje pełną parą.

  • Kruger

    Ciekawe pismo, bardzo przypadlo mi do gustu (pomijam te, ktorych cena oscyluje wokol 3 dyszek 😉 ).
    Chociaz pojawiaja sie artykuly, po ktorych widac, ze specjalnie pisane sa z mysla o tym, by bylo o nich glosno.
    Chociazby slynna „wojna” z Ohme… mialaby sens, gdyby autorzy postarali sie o bardziej wyszukane argumenty (wbrew pozorom wcale o nie nie trudno). A tak powstal populistyczny, krzykliwy artykulik. I takich bylo juz kilka…

    btw zauwazyliscie, ze ostatnio tematy w M&M pokrywaja sie z Press? kilka takich wyhaczylem w ciagu ostatnich 2-3 miesiecy 🙂

    a redakcji tak czy siak – kibicuje 🙂