9

Kolejny konkurs – marketing szemrany

Na TUBIE w Starym Browarze obiecałem konkurs dotyczący marketingu szemranego. Konkurs dotyczy internetowego serialu Citylajf.pl. I tutaj muszę posypać głowę popiołem i odszczekać. Prognozowałem w pierwszym wpisie o Citylajf, że serial zbierze niewielką widownię, która nie przekroczy 10 tys. obejrzeń, ale na forum Media&Marketing pojawiła się taka wypowiedź.

Do chwili obecnej mamy 157 tys. unikalnych użytkowników, którzy spędzają na stronie średnio 30 minut i generują średnio 8 odsłon. Jak ktoś wie jak czytać i porównywać te wartości, to bez nadmiaru cukierków stwierdzi, ze wynik co najmniej na …..* Ale nie mnie to w tej chwili oceniać. Feel free to comment. Mięso macie na stole. 😉

Gratuluję więc oglądalności… i od razu przechodzę do konkursu, tym razem będzie to konkurs z lukrem, skierowany do uważnych czytelników. Do wygrania nagrody branżowe, bardzo dobre książki idealnie wpasowujące się w temat konkursu:
– Mark Hughes „Marketing szeptany (buzzmarketing)”. Ta pozycja jeszcze leżała u mnie na półce, a znalazła się w mojej pieczarze, dzięki uprzejmości wydawnictwa MT Biznes
– David Balter, John Butman „Poczta panflowa. Sztuka marketingu szeptanego” – ta pozycja, dzięki uprzejmości One Press.

Co trzeba zrobić aby otrzymać te książki? Wystarczy wejść tutaj – na pierwszy wpis dotyczący serialu Citylajf.pl. Tam w tej chwili jest 9 komentarzy (ostatni jest z 30 października). Zadanie konkursowe jest proste, pewna liczba z tych 9 komentarzy, to „cukier-puder” czyli pochodzące z jednego IP – oczywiście nie ja je pisałem. Waszym zadaniem jest wskazanie, ile i które komentarze to działania marketingu szemranego. Chyba najwygodniej będzie posługiwać się nickami komentujących – wystarczy po prostu je podać w komentarzach pod tamtym wpisem.

Najsprawniej będzie jak w podacie prawdziwe maile w polu „e-mail” wpisując komentarz, one będą widoczne tylko dla mnie w panelu administratora, i na podstawie tych maili wylosuje i skontaktuję się ze zwycięzcą 🙂
Konkurs trwa do piątku do godz. 17:00.

  • czyżby komentarz Eskimosa był tym tzw. „cukrem-pudrem”? 🙂

  • Za proste: irgirl, Eskimos, Mimika, flora, monia, paweł.

  • igirl

    no muszę się odezwać – a nie! słowo, jestem prywatna 🙂 ale to chyba znaczy że mój koment powinien zjechać serial żebym uszła za osobę niezwiązaną?

  • marta

    Konkurs jednak dość przykry bo może obrazić użytkowników którzy napisali coś od serca – a że mają pudrowy język w poście to co poradzisz. Mimo wszystko nie lubię takiego piętnowania mimo że nagrody zacne 🙂 na pierwszy rzut oka, ciekawe czy w środku też tylko lukier 😉

  • @igirl, @marta: przecież nie wymieniałem osób, które pisały „fejkowe” komentarze, a jedynym wyznacznikiem tego, że są fałszywe są IP a nie styl pisania czy język (i oczywiście nie jest nim opinia o serialu). Pozytywny komentarz nie jest jednoznaczny z „nominacją” do fałszywego komentarza… IP rozstrzyga wszystko.

  • igirl

    alez wcale nie czuje sie urazona – raczej rozbawiona tym, ze jestem typowana przez spora liczbe osob na fake’a 🙂 a swoje typy podalam 🙂

  • peterwww

    jakby nie bylo serial nedzny a aktorstwo wola o pomste do nieba wiec pewnie z tad taka ogladalnosc (takie czasy 🙁 )

  • Pingback: Marketing szemrany – rozwiązanie konkursu | Blog.Mediafun.pl()

  • Pingback: Blog George'a()