18

Kokoszka zamiast kopytka?

Właściwie nie spodziewałem się że zobaczę jeszcze duet Wasowski i Szczęśniak w telewizji, a tym bardziej w reklamie. Miałem nawet ostatnio jakąś wspominkową fazę i przypomniałem sobie kilkanaście odcinków Sondy, Za chwilę dalszy ciąg programu i oczywiście KOC (Komiczny Odcinek Cykliczny). O ile kabaretowy team Mumio idealnie sprawdza się w reklamie Plusa (kurczę, ile to już lat?) to niestety w pierwszych odsłonach dla Link4 Szczęśniak i Wasowski zawodzą. Jakoś tak mocno nijako, gdzieś tam w niskich poziomach dawnego KOCa. No i zastanawia mnie, dlaczego akurat Wasowski i Szczęśniak w ubezpieczeniach samochodowych dla oszczędnych? To target który pamięta ich z telewizji?

Może następne odsłony będą lepsze (niestety nie udało mi się uzyskać informacji czy będzie więcej – Change Communication – autorzy kampanii, już chyba świętują). Spoty na razie bardziej irytują niż śmieszą, chociaż miło jest zobaczyć pana Rycha i pana Wacława z powrotem na małym ekranie.

Comments 18

  1. Post
    Author
  2. A mnie się podobało to pierwsze (to drugie jest ucięte?). Ale może dlatego, że jestem fanem KOCa, choć oczywiście prawdą jest, że ubezpieczenia bym od nich nie kupił. Może tym razem Link4 chce tylko pozytywnie się kojarzyć, a nie sprzedawać?

  3. Nie jest źle. W tym duecie tkwi potenciał. Tylko muszą być bardziej bezczelni i abstrakcyjni. W końcu to nie są starsi panowie dwaj.

  4. Tez jestem tego samego zdania, czekam na wiecej,w nich jest potencjal, swoja droga to fajne polaczenie agenci i duet wasowski szczesniak….jak oni na to wpadli…….target pamieta KOC……wiem cos o tym……

  5. Mnie zaintrygowała telewizyjna akcja reklamowa jakiegoś producenta petard. Spoty są *bardzo* ciekawe i *bardzo* profesjonalne, chciałem się czegoś więcej o nich dowiedzieć, ale nie mogę znaleźć w sieci stosownych informacji. To co, pomożecie?

  6. Post
    Author
  7. Leci głównie wieczorem w okolicach programów informacyjnych. Spróbuję ją złapać i zgrać – jak się uda wyślę info+sznur 🙂

  8. Kabaret Starszych Dziadów. To mój komentarz do udziału GW w reklamach JEDYNEGO Charytatywnego ubezpieczyciela. Jak można firmować TYM nazwiskiem tak kłamliwą akcję reklamową?????????

  9. Jestem zażenowany, że kolejna osoba publiczna zeszła na dziady i dała się przekupić kasą. Nie bronię aktorom (?) uczestnictwa w reklamie, czasem (np. Marek Kondrat) stwarzają oni nawet swoisty teatr jednego aktora. Inni grają bo płacą. Ale żeby się tak skundlić żeby grać w reklamie negatywnej (nie „za” tylko „przeciw” komuś)to chyba jeszcze nikt tak nisko nie upadł. Żal mi pana bo Ojciec to był ktoś. To jabłko spadło bardzo daleko od jabłoni. Wyrok: emerytura.

  10. 10 pkt. za przypomnienie dzieciństwa z kokoszką, btw. potrzebuję Butowtt w Teletomboli, okazuje się, że net po raz kolejny dobry jest, ale dla mainstreamowych kierunków, znajdziesz wszystko o Willisie, ale niszowe rzeczy w odwrocie, ech… nie masz?

  11. Pingback: KOC atakuje po raz drugi : Blog.Mediafun.pl

  12. Pingback: KOC atakuje po raz drugi | Blog.Mediafun.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *