• Odnoszę wrażenie, że Microsoft używa obu tych produktów wspomnianych w filmiku. 😉

  • Przy tej ilości logo można było napisać: oni chcieli się w to włączyć (tu logo), Ty też możesz.

    Prosto, a może nie byłoby takiej masakry.

  • Abstrahując od masakry, ja bardzo proszę o namiary na osobę, która była odpowiedzialna za pozyskanie patronów medialnych. Chciałbym ją pozyskać : )

  • Lista partnerów i sponsorów rzeczywiście robi wrażenie. Krem już zamówiłem 😉

  • Też to zauważyłem 🙂 Jednak moje pierwsze wrażenie było pozytywne – wow, to taka ważna impreza! A że pierwsze wrażenie jest najważniejsze – wyszli na swoje. Niewiele zwykłych konsumentów odbierze ten przerost formy inaczej.

  • orb

    nie chcialbym, zeby moje logo znalazlo sie w takim czyms chyba jednak 🙂

    moze wystarczylo stworzyc jakas grupe wspierajaca festiwal, podac linka i tam jej czlonkow wymienic ;P ale oczywiscie nikt by na to nie poszedl 😀

    inna sprawa: n umieszczone nad tvp? 😮 prosze, prosze, publiczna sie na to zgodzila? 😀

    @miszka: nie jestem do konca przekonany, czy dla zwyklego konsumenta ilosc logosow sponsorow swiadczy o waznosci imprezy..

  • mnie najbardziej podoba się zestawienie PKP, UW, traffic, Mediarun i Buffo. Prawdziwy ekumenizm 🙂

  • ale trzeba też zauważyć że loga upchnięte są całkiem przyzwoicie, bo to sztuka z g**na ubić piane 🙂

  • kr

    mnie najbardziej uwiodło połączenie Tygodnika Powszechnego i Wróżki 🙂

  • @zuch – święta racja! błogosławić tego składacza!

  • Nawet przy takiej ilości logotypów wygląda to zgrabnie i nie stanowią one pierwszego planu, pewnie to kwestia mocnej góry i pracy nad ułożeniem. Fajny ten filmik.