Konkurs na wejściówkę na konferencję Streetcomu Word of Mouth-The power of consumers – rozstrzygnięty! Zazwyczaj do losowania używam generatora liczb losowych, ale w tym przypadku postanowiłem zrobić wyjątek. Oto pełen zapis z przebiegu losowania:
Panu Krzysztofowi P. (z kontem na gmail) gratuluję, w momencie publikacji tego wpisu został powiadomiony mailem.
To nie jeden zwycięzca, który otrzymał wejściówkę.
Często na blogu chwalę wszelkie niestandardowe działania, skuteczne i nie zawsze te z ogromnym budżetem. Napisała do mnie pani Ania z prośbą, abym zadziałał coś, gdyby losowanie nie przebiegło po jej myśli. Ponieważ dysponowałem tylko jedną, konkursową wejściówką, odesłałem ją do szefostwa Streetcomu.
No i proszę… pani Ania zamiast pisać błagalne listy, zmajstrowała specjalnego bloga – muszetambyc.blogspot.com, zrobiła odpowiednią fotkę i puściła do Streetcomu.
Akcja okazała się skuteczna, autorka tej szybkiej, jednoosobowej kampanii otrzymała wejściówkę. Brawa za refleks i pomysłowość oraz gratulacje dla Streetcomu za otwarte umysły – pani Ania szuka właśnie pracy gdyby ktoś poszukiwał młodego kreatywnego umysłu 🙂
Do zobaczenia na konferencji i dziękuję Streetcomowi za ufundowanie nagród.
Comments 4
Mediafunie Dzięki za filmik! Jestem pod wrazeniem fachowej odpowiedzi!:)
Ania Muszetambyc – brawa i gratulacje za inwencję! Kiedy inni filozofują Ty działasz!
Nie myślałem, że mój Samsung może też działać jako maszyna losująca 🙂
2x gratulieren:
– Ania za inwencje i szybkie zrealizowanie akcji autopromocyjnej
– Maciek za maszyne losujaca 😀
LOLOLOLOLO!