4

Zaproszenie na konferencję wygrał…

Konkurs na wejściówkę na konferencję Streetcomu Word of Mouth-The power of consumers – rozstrzygnięty! Zazwyczaj do losowania używam generatora liczb losowych, ale w tym przypadku postanowiłem zrobić wyjątek. Oto pełen zapis z przebiegu losowania:

Panu Krzysztofowi P. (z kontem na gmail) gratuluję, w momencie publikacji tego wpisu został powiadomiony mailem.

To nie jeden zwycięzca, który otrzymał wejściówkę.
Często na blogu chwalę wszelkie niestandardowe działania, skuteczne i nie zawsze te z ogromnym budżetem. Napisała do mnie pani Ania z prośbą, abym zadziałał coś, gdyby losowanie nie przebiegło po jej myśli. Ponieważ dysponowałem tylko jedną, konkursową wejściówką, odesłałem ją do szefostwa Streetcomu.

No i proszę… pani Ania zamiast pisać błagalne listy, zmajstrowała specjalnego bloga – muszetambyc.blogspot.com, zrobiła odpowiednią fotkę i puściła do Streetcomu.

Akcja okazała się skuteczna, autorka tej szybkiej, jednoosobowej kampanii otrzymała wejściówkę. Brawa za refleks i pomysłowość oraz gratulacje dla Streetcomu za otwarte umysły – pani Ania szuka właśnie pracy gdyby ktoś poszukiwał młodego kreatywnego umysłu 🙂

Do zobaczenia na konferencji i dziękuję Streetcomowi za ufundowanie nagród.

Comments 4

  1. Mediafunie Dzięki za filmik! Jestem pod wrazeniem fachowej odpowiedzi!:)

    Ania Muszetambyc – brawa i gratulacje za inwencję! Kiedy inni filozofują Ty działasz!

  2. 2x gratulieren:

    – Ania za inwencje i szybkie zrealizowanie akcji autopromocyjnej

    – Maciek za maszyne losujaca 😀

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *