Reklama na blogu

WPIS REKLAMOWY
Wpis reklamowy to jedna z form reklamy na moim blogu. Jest to odmiana popularnego na innych blogach wpisu sponsorowanego, który jest zazwyczaj przygotowywany przez blogera, na podstawie odpowiedniego briefu, wytycznych, słów kluczowych i odpowiednio oznaczony umieszczany na blogu.

Wpis reklamowy jest przygotowywany w całości przez agencję reklamową lub klienta. Może zawierać dowolną treść, ale w tekście nie mogą znajdować się bezpośrednie odniesienia do mojej osoby czy też do marki mediafun. Nie mogą więc pojawić się tam zwroty typu „zwróciłem ostatnio uwagę”, „zakochałem się w produkcie :-)” „podoba mi się”, „sprawdziłem”, „przetestowałem”, „jako mediafun polecam” itp. – podobnie jak reklamy w prasie drukowanej nie odnoszą się do opinii redakcji. Tekst nie może być też farmą linków, treść powinna być atrakcyjna dla czytelnika a sama forma tekstu będzie musi być zaakceptowana również przeze mnie.

Wpis reklamowy jest umieszczany na blogu tak jak każdy normalny wpis, z tą różnicą, że w tytule pojawia się oznaczenie „[wpis reklamowy]”. może zawierać treści multimedialne, takie na które pozwala system WordPress np. grafikę, treści YouTube, linki na zewnątrz, prezentacje Slideshare itp. Nie powinien przekraczać 6 tys. znaków. Na życzenie klienta komentarze pod wpisem mogą być wyłączone. Wpis reklamowy nie jest nigdy usuwany z bloga, wraz z upływem czasu przesuwa się w dół na hierarchii wpisów stronie.

 

Jak przygotować materiały do wpisu reklamowego:

  • Tekst – przygotowany w dowolnym edytorze tekstowym, może zawierać linki, lub informacje o tym, gdzie linki mają być umieszczone. Do tekstu warto dołączyć tagi, czyli słowa kluczowe, które również zostaną umieszczone pod wpisem. Objętość nie powinna przekraczać 6 tysięcy znaków
  • Grafika – w formie jpg lub png, obrazki nie powinny być szersze niż 630 pikseli. Warto przygotować przynajmniej jedną grafikę – po publikacji wpisu jest ona jego wizytówką. Pojawia się na głównej stronie bloga jako największa grafika (o szerokości 630 pikseli i praktycznie dowolnej długości), a momencie kiedy na blogu pojawia się kolejny wpis, ta zmniejsza się do szerokości 300 pikseli.
  • Elementy multimedialne – w przypadku video, audio najwygodniej skorzystać z serwisów typu YouTube, Vimeo, Dailymotion, SoundCloud, Slideshare itp. Odpowiedni kod zostanie umieszczony we wpisie.

Cena wpisu reklamowego wynosi 3,5 tys. zł + 23% VAT (faktura), płatne przed publikacją, po akceptacji treści i formy wpisu przez obie strony.

PROMOCJA
W ramach promocji nowej formy reklamowej, pierwszy reklamodawca, który się na nią zdecyduję, otrzyma możliwość umieszczenia bannera o wymiarach 630×250 pikseli na okres 21 dni. Banner jest umieszczony pod KAŻDYM wpisem na blogu i może linkować do wpisu reklamowego lub do strony klienta.

Zapraszam do kontaktu, pytań i reklamowania się na mediafun!
mail: maciekMAUPAmediafun.pl
tel. 502 265 535