17

W święta też będzie Kevin :-)

Święta od wielu lat kojarzą mi się z szaleństwem w sklepach, śpiewającym Georgem Michaelem (Last Christmas), fałszywymi mikołajami, reklamami maszynek do golenia, kosmetycznymi zestawami dezodorant plus woda i obowiązkowymi skarpetami pod choinką. Nieodłącznym elementem każdych świąt jest powracający jak jakiś koszmar „Kevin sam w domu” na zmianę z “Kevinem w Nowym Jorku”, co roku czekam na święta bez Kevina… ale jak raz na jakiś czas Polsat odpuści to TVP zaserwuje „perypetie sympatycznego ośmiolatka w opuszczonym domu”. W tym roku Polsat nie zawiedzie… widziałem świąteczne zajawki… to był Kevin, nie mogłem się pomylić. Mam tylko nadzieję, że w świątecznym duecie nie zabraknie „Księcia w Nowym Yorku”… ile kurwa można… W innych krajach też tak mają, czy tylko u nas?

Comments 17

  1. Dlatego trzeba rodzinie na gwiazdkę fundować fajne filmy na DVD, ktore ostatnio, trzeba przyznac, są w coraz lepszych cenach. Dzieki temu mamy cos do ogladania i nie jestesmy zmuszeni do walkowania malego Kevina po raz 16ty. Ja w tym roku taka wlasnie strategie przyjmuje 🙂 Zobaczymy jak sie sprawdzi ;]

  2. jak ktos ma kevina samego w domu na komputerze to niech do mnie cynknie na gg 9923728 oki ja wam dam jakis fajny tez przez skype oczywiscie

  3. Ja mieszkalem przez jakis czas(16 lat) w Kazachstanie. I tam tez co roku jest Kevin:) Wiec mysle ze Kevin is everywhere:)

  4. “Kevin…” może nie, ale w Anglii tradycją już chyba jest świąteczny seans “Dźwięków muzyki” 😀

  5. Ja sobie nie wyobrarzam świat bez Kevina. Jak go nie lubisz to nie oglądaj proste. MAm nadzieję, że w tym roku też bedzie ” Kevin sam w domu” i ” Kevin sam w Nowym Jorku”

  6. zgadzam sie z Tobą,
    u mnie to już tradycja,
    należę do ludzi wesołych i lubię raz w roku
    zobaczyc tten śmieszny film

  7. siemka czy w tym roku Kevin sam w yorku i w domu bedzie lecial ?? rok 2007 😀 mam nadzieje ze tak 🙂 jezeli ktos juz slysal reklame to niech powie na jakim kanale i ktorego dnia i godzinie 😛 z gory thx

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *