13

W budowlance coraz gorzej

Przedweekendowy odcinek (3 minuty) o pewnej reklamie pewnego developera.

Comments 13

  1. Tosz to jakiś prymitywny Fake! Ale z drugiej strony, jak tak patrzę na ich www to mogli na tak głupi pomysł wpaść. Dla mnie głos z Iwony, kojarzy się z parodiami rodem z gimnazjum na You Tube. nawet mnie to już nie śmieszy. Chociaż dałeś radę jako człowiek – karp 😉

  2. W TV regionalnej bywały gorsze reklamy:)
    Jeśli reklama jest prawdziwa to mimo wszystko bedę bronił developera: im gorsze reklamy, tym developer tańszy i skoncentrowany na robocie a nie ma marketingu.

  3. Post
    Author
  4. Najlepsza z regionalnych telewizji jest reklama szyb kuloodpornych, w ktorej szef firmy stoi za szyba swojej produkcji i ktos w niego strzela. Ta reklama leci chyba od 10 lat… bezpieczny swiat bez krat 🙂

  5. Apropos kosztów, to w zasadzie IVONA jest za darmo:) dlatego, że na necie jest stronka, która generuje tekst z max. 200 znakami.
    http://say.expressivo.com/?lang=pl
    Które to tekty można linkować i zapisywać do pliku. Np.: http://say.expressivo.com/Z299PefZ

    Swoją drogą, czy Mediafun śledzi akcje marketingowe polskich firm nowych technologii??
    Jest tego jak na lekarstwo, ale zawsze to coś.

    Np. filmik http://www.youtube.com/watch?v=ir9iLfuWvGY

  6. E, no nie narzekaj… na regionalnej to jedna z lepszych reklam 😛 Bartcka to się dopiero rekalmuje, albo to centrum handlowo-meblowe w Łomiankach 😛 A to wszystko dlatego,że program 3 jest finansowany z ABONAMENTU! To jeszcze eden argument by go nie płacić 🙂

  7. Tak sobie teraz myślę, że tvp info i tak wykorzystało pewnie swoją kosmiczną technologię, żeby przyciąć 40 pixeli z dołu filmu bo było widać wielki czerwony napis „simple movie maker shareware edition” ; ]]]

  8. Toż to istna perełka!

    sarkazm ON.

    Twórcy filmu, jak nic wzorowali się na pierwowzorze programu Manna i Materny (good point), współcześniajac przekaz werbalny używając Ivony. Budując w ten sposób emocjonalna więż z 30-40 latkami pamietajacymi ten program.

    To wszystko, to przemyślane działanie, będące rozwinieciem dalekosieżnej kampanii wizerunkowej bazujacej na wirusowym potencjale filmu TV oraz blogów. Grupa docelowa, młodych-dynamicznych osób na pewno doceni i zrozumie w lot komunikat, rozsyłajac sobie link do filmu w wolnym czasie, w biurze, w firmie czy na spacerze w parku korzystajac z laptopa.

    Ivona – także wzmacnia ten przekaz, pozwalając filmowi stanać w szranki z produkcjami na youtube – pudzian, sasiedzi & krecik. 🙂

    Znakomicie zakomunikowane benefity, poprzez szybki i dynamiczny slide-show połączony z kultowym OV oraz montażem którego nie powstydziłaby się MTV. Po prostu aż chce się tam mieszkać, za tymi płotami, 5 km za Warszawą!

    Dobór mediów – czyli połaczenie cross konsumpcji TV3 i Internetu, z pewnością pozwoli zoptymalizować budowanie zasięgu dotarcia z komunikatem. Punktowo bedzie on z pewnością dopełniony znakomitymi wizualizacjami w prasie lokalnej i na ulotkach. Te architektoniczne nowoczesne bryły połączone z sielskością krajobrazów z pewnością znajdą odzwierciedlenie w kultowości tego osiedla.

    sarkazm OFF.

    Maciej – znakomita recenzja! Umarłem ze śmiechu. Ciekawi mnie, jaki program użyto do kreacji tych skomplikowanych efektów z tekstem ?:))

    BTW. a czy autorzy spotu zapłacili odpowiednie tantiemy twórcom pomysłu kreatywnego (M&M)? (zapożyczenie)

  9. 560tys 😉 ludzie musza kochac polske naprawde, nie widze innego wytlumaczenia bo za taka kase to mozna miec przyzwoite mieszkanie u wybrzezy hiszpanii albo dwa mieszkania w berlinie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *