13

Tak właśnie lubię

mediafun after trip

Uff, nareszcie w domu, fantastyczne kilka dni z dość intensywnie napiętym planem i logistyką transportową – samochody, autobusy, samolotu 🙂 Ale udało mi się wpaść do Łodzi na #FilmteractiveFestival i poprowadzić (sorry za brak skromności) fantastyczny panel dyskusyjny z super youtubowymi wymiataczami – Bogusławem Wołoszańskim, profesorem Janem Miodkiem, Kubą Wojewódzkim i Eminemem (Kotarski, Mikuła, Jakóbiak i McSilk 🙂

Potem Gdańsk i oczywiście #LikesFestival – no tam się działo… odsapnę trochę będzie to pewnie pierwszy tekst w kolejności jaki wysmażę – mnóstwo obserwacji, które muszę sobie na spokojnie poukładać. Z najfajniejszych koncertów drugiego dnia musiałem uciekać (ale zostawiłem tam #PalecBudzicha – no nie kumam jeszcze tej akcji 🙂 do Krakowa na wykłady (AGH Marketing Internetowy) gdzie chyba też dobrze poszło, nikt nie zasnął, wytrzymali wszyscy i przez 5 godzin produkowałem się o blogosferze i vlogosferze (coś przygotuję niedługo dla szerszego grona)… i na koniec, lekko żywy jeszcze piona, gadka i obiadek z Muszkieterem i dyskusja o mediach – zresztą na każdym kroku spotkałem fajnych, okołoblogowych, okołomediafunowych ludz – właśnie takich jakich chciałbym spotykać na swojej drodze.

Ahh, padam na pysk – ale właśnie w tych momentach uwielbiam swoją robotę 🙂

Piona dla wszystkich, z którymi nie udało mi się przybić piątki albo pogadać tylko przelotnie, zdecydowanie za mało.

  • Dzięki, Maciek! Wreszcie się poznaliśmy, więc teraz OMB 🙂

  • Schabowy i rosołek potrafią zrobić dobrze 🙂 Dzięki za świetną rozmowę!

  • Takie obiadowanie to ja rozumiem. Dzięki, Maciek!

  • Oho 😀

  • Maciek Budzich podziwiam Cię, że ci się chce tyle jeździć. Serio 🙂

  • sarigato

    Intensywny czas był. 🙂 Chętnie posłuchałabym twojego wykładu. Także dawaj znać kiedy i gdzie. 🙂

  • Dzięki za fantastyczne prowadzenie rozmowy! 🙂

  • #PalecBudzicha to najnowszy trend internetów – dziś Polska – jutro cały świat.

  • Robert Narol

    Fajna sprawa, ten panel musiał być świetną rozrywką. Żałuję, że nie dane mi było go zobaczyć.

  • jaco

    żałuje że nie mogłem tego zobaczyć, napewno super sprawa

  • esencjesmaku.pl

    Zapracowany z Ciebie facet. A propos panelu to też mam czego żałować.

  • świetne zdjęcie!

  • Selfie przede wszystkim 😉