Świetne zdjęcie (właściwie to fotomontaż), bardzo wymowne i wstrząsające. Pewnie na billboardy na ulicę jest zbyt mocne, z pewnością nikt obojętnie wobec niego nie przejdzie. Właściwie nic więcej nie trzeba, drobne hasło na dole plus kontakt załatwia wszystko. Podpis w rogu zdjęcia: „If you don’t help feed them, who will? Please call Concordia Children’s Services at (02) 713-3462”. Za kreację odpowiada agencja Young & Rubicam z Filipin, zdjęcia robił Raul Montifar.
Pewnie z okazji zbliżających się świąt pojawi się więcej kampanii zachęcających do pomocy potrzebującym, czasami są wstrząsające, nierzadko pomysłowe, w wielu przypadkach agencje robią ją po kosztach, media umieszczają je na swoich łamach czy antenie gtatisowo – to chyba dobrze, prawda?
Oto przykłady reklam kanadyjskiej agencji Taxi – akurat o prezentach świątecznych.
To też kampanie społeczna, tym razem bardzo pomysłowe wykorzystanie charakteru medium czyli magazynu. Postać wydrukowana jest na przezroczystej folii, w zależności po której jest stronie, dziecko leży na ulicy lub w łóżeczku – świetny pomysł.
Na koniec jeszcze jedne świetny przykład kreatywnego wykorzystania medium, tym razem ulicy. Kampanię nawołującą do pomocy dzieciom w ucieczce z ulicy przygotowała agencja Jung von Matt z Hamburga. Niezła, szkoda, że na naszych ulicach czy chodnikch można spotkać jedynie „wysprayowane” od szablonów strzałki albo loga firm.
Comments 2
http://blogger.xs4all.nl/images/blogger_xs4all_nl/marcg/22821/o_salvation-mother_child-gr.jpg
http://blogger.xs4all.nl/images/blogger_xs4all_nl/marcg/22821/o_salvation-teen-gr.jpg
http://blogger.xs4all.nl/images/blogger_xs4all_nl/marcg/22821/o_salvation-bench-gr.jpg
to też ładne 😉
Ło, mocne. Stasznie.