3

(R)ewolucja Briana Solisa – odsłona pierwsza

W tym wpisie będą same ważne linki i jeszcze ważniejsze książki z dziedziny social media, public relations.
Podejrzewam, że czytelnikom tego bloga nie trzeba przedstawiać Briana Solisa – jego artykuły i książki z zakresu, komunikacji, public relations i budowania marki i zaangażowania konsumentów to podstawowa lektura na zagranicznych rynkach. Przy okazji, nie wiecie czy znany jest jakiś polski wydawca książki Solisa „Engage”. O wcześniejszej książce Briana Solisa „Putting the Public Back in Public Relations” pisała wczoraj na blogu Anna Miotk (polecam bloga Ani jak i książkę Solisa :-). A sam Brian Solis wystartował właśnie z nowym projektem, tym razem cyklicznymi materiałami video – (R)evolution. Na pierwszy ogień, rozmowy z Brianem poszedł Josh Bernoff współautor jeszcze innej książki (którą też bardzo polecam, szczególnie początkującym) – Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Technologies, w Polsce wydaną pod tytułem „Marketing technologii społecznych” (MT Biznes) – jakiś czas temu rozprawił się z nią Paweł Tkaczyk, ale mimo wytkniętych pomyłek, czy analitycznego podejścia, (i akademickiego polskiego tytułu) polecam ją wszystkim początkującym z social media.
A powodem dla którego Brian Solis zaprosił Josha Bernoffa do rozmowy jest kolejna książka (która to już w tym wpisie :-), która lada moment będzie dostępna w Amazonie: Empowered: Unleash Your Employees, Energize Your Customers, and Transform Your Business.

  • mediafun

    dzięki, poprawione

  • Tę najnowszą książkę Solisa można było nawet ściągnąć przez parę dni na Kindle – ale niestety to była promocja tylko dla użytkowników ze Stanów 🙁
    Co do Solisa, to jak do tej pory najlepszą z jego książek wydaje mi się "Engage" – jest najbardziej konkretna i szczegółowa, pozostałe raczej zarysowują trendy niż udzielają konkretnych wskazówek. Na razie pobieżnie ją przejrzałam, ale za jakiś czas będę ją czytać i recenzować. Mam angielskie wydanie, nie wiem niestety, kto ma wydać polskie tłumaczenie, może ta sama firma, która wydała "Marketing technologii społecznych"?
    Tak w ogóle dzięki za rekomendację mojego bloga, jest mi bardzo miło 🙂

  • Klaudia

    dzięki za podpięcie wywiadu – ciekawy.