1

Prokop i Wellman również na antenie TVP…

…i jeszcze kilku innych stacji (Polsat, TVN24, TVP Info, Discovery). Oczywiście nie w nowym programie – TVN tak łatwo nie wypuszcza swoich gwiazd – ale w dużej kampanii promującej Fundusze Europejskie, a raczej ich wpływ (dobroczynny oczywiście) na nasz zmieniający się kraj. Kampanie dotowane przez Unię Europejską miały różny przebieg… i różne dziwne rzeczy były promowane – odsyłam tutaj do najnowszego numeru miesięcznika Media & Marketing Polska, który poruszył ten temat, uznając za całkiem udaną kampanię „Ryba wpływa na wszystko”, ale za zupełnego knota, bełkot i „wózek widłowy XXI wieku” „Mat.ma – zobacz jakie to proste”, czyli kampanię promującą matematykę (nawet chyba ktoś się dopatrzył błędów matematycznych w tych spotach”.

A co reklamują Marcin Prokop i Dorota Wellman? W pierwszym etapie kampanii (a będzie ich pięć) para prezenterów na warsztat bierze program Narodowa Strategia Spójności. W kolejne czekają kolejne prezentacje: Infrastruktura i Środowisko, Rozwój Polski Wschodniej, Kapitał Ludzki oraz Innowacyjna Gospodarka. Nie mam informacji, czy każdy z programów będzie ilustrowany osobnym spotem, ale podejrzewam że tak – czasu jest sporo, cała kampania potrwa do końca lutego przyszłego roku.

Nie wiem jakie będzie oblicze internetowe tej kampanii, na stronie ze spotu (www.funduszeeuropejskie.gov.pl) nie ma na razie śladu Prokopa czy Wellman. Ale podejrzewam, że od dzisiaj w sieci będzie się można na nich natknąć – zakup mediów planowały Vizeum Polska i Hypermedia.

  • aleksander22

    kreacje przygotowalo Opus B tak uzupełniając post kolegi.