Prasa branżowa i rozstrzygnięcia konkursów

Ostatnie wydarzenia, rozstrzygnięcia, konkursy i festiwale przyniosły sporo przykładów dobrej marketingowej czy kreacyjnej roboty. Jest z czego czerpać inspirację i podpatrzeć jak to robią najlepsi w kraju i na świecie. Prasa branżowa podsumowuje większość z ostatnich konkursów. „Media i Marketing” do najnowszego numeru dołożył podsumowanie Chimery 2006 z nagrodzonymi pracami, „Pro-KREACJA” podaje kilka dobrych pozycji książkowych oraz przykłady nowoczesnych opakowań, „Brief” podsumowuje Golden Drum i Effie, a „Visual Communication” sporo poświęca identyfikacji wizualnej, systemom oznaczeń oraz podsumowuje targi Visual Communication Europe 2006 w Paryżu – polecam zaopatrzyć się na weekend w odpowiednie lektury.

Aha, no i konkurs mediafunowy, który się skończył o północy 🙂 Dziękuję za wszystkie zgłoszenia – losowanie naprawdę się odbyło, ilość zgłoszeń co prawda mnie nie powaliła, powtarzały się jedynie Warszawa, Kraków i Wrocław, a zwycięzcy przysłali zgłoszenia z Piły i Poznania – otrzymają oni katalog Effie, najnowszy numer Briefu i jeszcze jakiś gadżet dla młodszego rodzeństwa dorzucę :-). Gratuluję zwycięzcom, aha, żeby jeszcze być w porządku wobec ustawy o ochronie danych itp. to żadne z przesłanych adresów, zgłoszeń nie będą przetrzymywane w żadnej bazie danych, nikomu nie będą udostępnianie ani wykorzystywane do żadnego innego celu niż przesłanie nagrody. Postaram się aby od czasu do czasu zawitał na bloga jakiś konkursik.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *