1

Pełny program InternetBeta 2010

Organizatorzy rzeszowskiej konferencji Internet Beta 2010 udostępnili właśnie pełny program tego trzydniowego eventu. Zapraszam do Rzeszowa, zachęcam do zaplanowania sobie trzech dni na intensywne zdobywanie wiedzy, intensywne rozmowy kuluarowe i intensywną integrację wieczorami :-).

Ci z Was, którzy są jeszcze studentami i interesują się nowymi mediami mogą otrzymać darmową wejściówkę na drugi i trzeci dzień konferencji – wystarczy napisać maila na rejuspaulina(małpa)gmail.com – w treści maila, danych osobowych wystarczy podać pełną nazwę uczelni, kierunek studiów oraz wybraną sesji.

foto: Interaktywnie.com

Środa, 15 września 2010 (aula A3)
9 30 – 10 00 Przywitanie gości z udziałem organizatorów, władz uczelni oraz Prezydenta Miasta Rzeszowa Tadeusza Ferenca
10 00 – 10 30 Alexander Bard, The internet – the hydra that took over the world – the goods and evils of the biggest phenomenon to happen to mankind
10 30 – 11 00 Mariusz Jarzębowski, Wielkie powiększenie
11 00 – 11 30 Peter Skulimma, The new lease of life for newspapers – Mecom`s transformation to a multi-media content and consumer business

11 00 – 11 50 Przerwa kawowa

11 50 – 12 20 Jarosław Sobolewski, Polska, światowa potęga internetowa przyszłości?
12 20 – 12 50 Rusell Perry, Prywatność w sieci oraz zarządzanie danymi osobowymi
12 50 – 13 20 Łukasz Kowalik, Jak budować zaangażowanie klientów

13 20 – 14 10 Przerwa obiadowa

14 10 – 14 40 Krzysztof Kowalczyk, Jak się robi startupy internetowe – w Polsce, Europie i USA
14 40 – 15 10 Dominik Kaznowski, NK AD 2010. Aplikacje, API, mobile, społeczności lokalne, grupy i cała reszta.
15 10 – 15 40 Paweł Wujec, Wiadomości z przyszłości: rewolucja na rynku mediów i informacji

15 40 – 16 00 Przerwa kawowa

16 00 – 16 30 Jakub Karoubek, From analog to digital – from traditional broadcast to IP video
16 30 – 17 00 Lawrence Lessig, The Social Contract in Creative Work: Where Free is Fair
17 00 – 18 00 Dyskusja panelowa: Alexander Bard, prof Lawrence Lessig, Mariusz Jarzębowski, Edwin Bendyk

Czwartek, 16 września 2010
I sala (aula A3)

9 00 – 9 25 Piotr Krauschar, Video a Social media
9 25 – 9 50 Michał Sadowski, Social entertainment w praktyce na przykładzie usług Grupy Pino
9 50 – 10 15 Patryk Grzeszczuk, Nowe trendy i sprawdzone konwencje, czyli postmodernizm w komunikacji
10 15 – 10 40 Wiktor Schmidt, Katarzyna Prus, Crowdsourcing – kilka praktycznych porad i doświadczeń

10 40 – 11 00 Przerwa kawowa

11 00 – 11 30 Ewa Zawół, Zmieniające się zasady gry w trójkącie Klient, Dom Mediowy, Agencja Interaktywna
11 30 – 12 00 Sebastian Łuczak, Idą wwwybory samorządowe…
12 00 – 12 30 Jacek Jankowski, Social Games – fenomen rywalizacji w społecznościach
12 30 – 13 00 Maciej Budzich, Blogerzy-trendsetterzy – jak ich odszukać, współpracować i „wykorzystać” do promocji naszej marki

13 00 – 14 00 Przerwa obiadowa

14 00 – 14 25 Marcin Osman, Social media w „branżach newralgicznych” czyli jak wypromować biznes, który na pierwszy rzut oka wcale nie wydaje się być społecznościowy
14 25 – 14 50 Marcin Bosacki i Dawid Trzeciak, Jak zaangażować 100.000 fanów w 10 dni?
14 50 – 15 15 Grzegorz Krzemień i Arkadiusz Legoń, REAL vs VIRTUAL – o realnych potrzebach w wirtualnej rzeczywistości
15 15 – 15 40 Krzysztof Dębowski, Prezentacja wyników VII badania wykorzystania poczty elektronicznej. Najnowsze trendy w e-mail Marketingu

15 40 – 16 00 Przerwa kawowa

Sesja Beta Shorties:
16 00 – 16 20 Marcin Jaśkiewicz, 10 lekcji biznesowych odebranych w trakcie tworzenia startupu
16 20 – 16 40 Adam Zygadlewicz, Kreatywne przestrzenie, kreatywne idee…
16 40 – 17 00 Marek Przystaś, „Jaja sobie robisz?” – czy i jak edukować klientów
17 00 – 17 20 Joanna Szpyt, Wybory prezydenckie w sieci, krótka analiza
17 20 – 17 40 Dominik Szarek, 7 sposobów na poprawę komunikacji z e-otoczeniem
17 40 – 18 00 Maria Ceraficka, „Mimo wszystko” w sieci

II sala (sala RA104)
9 00 – 9 25 Filip Miłoszewski, Sklepy z aplikacjami mobilnymi, buzz kontra praktyka z polskiej perspektywy.
9 25 – 9 50 Maciej Pałubicki, Czy technologia w projektach internetowych jest ubogim krewnym kreacji
9 50 – 10 15 Krzysztof Murzyn, Strategia błękitnego oceanu – metoda na strategię internetową zgodnych z User Centered Design
10 15 – 10 40 Paweł Gurgul, Projekty informatyczne w rozproszonym środowisku

10 40 – 11 00 Przerwa kawowa

11 00 – 11 30 Tomasz Włodarczyk, Processing – Creative Code
11 30 – 12 00 Piotr Konieczny, Hackowanie serwisów internetowych – a czym polegają testy penetracyjne Web aplikacji, czyli przegląd ciekawych błędów w popularnych w Polsce serwisach internetowych
12 00 – 12 30 Tomasz Wesołowski, Data is all around. Mapy internetowe i geolokalizacja a ratowanie pelikanów w Zatoce Meksykańskiej.
12 30 – 13 00 Marta Klimowicz i Wojciech Ogrodowczyk, Research&development w AdTaily, czyli co trafia na produkcję.

13 00 – 14 00 Przerwa obiadowa

14 00 – 14 25 Miłosz Brakoniecki, Platnosci internetowe – lewar rozwoju e-biznesu
14 25 – 14 50 Daniel Dryzek, Dobra domena internetowa – źródło przewagi konkurencyjnej w e-biznesie i sposób inwestowania pieniędzy
14 50 – 15 15 Marcin Balawejder, Dogłębna analiza okoliczności, przyczyn i etapów upadłości w sklepów internetowych
15 15 – 15 40 Mariusz Wesołowski, Mity sprzedaży internetowej

15 40 – 16 00 Przerwa kawowa

16 00 – 16 30 Paweł Sołyga, Przyszłość aplikacji mobilnych – rewolucja czy ewolucja?”
16 30 – 17 00 Ela Madej, „Act before you think”, czyli o podejmowaniu decyzji w startupach.
17 00 – 17 30 Viren Bhandari, Fbshop – kompletna aplikacja do obsługi sklepu na Facebooku
17 30 – 18 00 Nikodem Krajewski, ePOS. Czy warto reklamować się w sklepach internetowych?

III sala (sala RA101)

9 00 – 9 25 Wojciech Szymański, Findability – nowa religia Internetu
9 25 – 9 50 Barbara Stawarz, Facebook – społeczeństwo utopijne czy destrukcyjne
9 50 – 10 15 Iga Mościchowska, Internet (nie) dla dzieci
10 15 – 10 40 Mariusz Kapusta, Zaplanowana spontaniczność czy spontaniczne planowanie

10 40 – 11 00 Przerwa kawowa

11 00 – 13 00 Dyskusja panelowa, prowadzenie: Szymon Sikorski (Publicon), uczestnicy: Edwin Bendyk, Igor Janke, Radosław Krawczyk, dr Krzysztof Krejtz, Agnieszka Pomaska, Alek Tarkowski
13 00 – 14 00 Przerwa obiadowa
14 00 – 14 25 Bartosz Siepracki, Jak Dublin stał się europejską stolicą Internetu i co z tego wynika.
14 25 – 14 50 Jan Marković, Internet reformuje oświatę, czyli lekcje uczniów dla nauczycieli.
14 50 – 15 15 Marek Zwoliński, Korzyści płynące z przystosowania strony do standardów dostępności
15 15 – 15 40 Anna Deręgowska – Watza, Regiony silne społecznościami

15 40 – 16 00 Przerwa kawowa

16 00 – 16 30 Roman Bieda, Prawne aspekty pozycjonowania oraz reklamy w wyszukiwarkach internetowych.” Najnowsze orzeczenia ETS, w tym w sprawie Google
16 30 – 17 00 Anna Kornecka, Prawno-autorskie problemy tzw. Social Media. Kreatywność czy kradzież
17 00 – 17 30 Tomasz Olejnik, O wybranych aspektach monitoringu social media
17 30 – 18 00 Michał Ksiądzyna, Potęga social media, czyli jak zrobić imprezę
Piątek, 17 września 2010 (aula A3)
9 00 – 9 30 Paweł Sala, Zwiększaj, optymalizuj, pomnażaj, maksymalizuj – jak stworzyć kampanię e-mail marketingową, korzystając z doświadczeń zwycięzców na tym polu. Trics and tips
9 30 – 10 00 Rafał Han, Jak wytropić i upolować inwestora? – praktyczny poradnik dla szczęśliwych posiadaczy startupu.
10 00 – 10 30 Tomasz Karwatka, Cała prawda o sprzedawaniu w Sieci. Czy to koniec marketingowej intuicji? Liczby i praktyka.

10 30 – 10 50 Przerwa kawowa

10 50 – 11 20 Paweł Tkaczyk, Marka w internecie nie potrzebuje strony www. Branding i social graph.
11 20 – 11 50 Katarzyna Cieślik, Kobiety nakręcają. Sukces targetu czy sukces sieci
11 50 – 12 20 Patryk Góralowski, Piotr Pągowski, 8/9 – teraźniejszość i przyszłość. Czy ktoś wie o co chodzi?

12 20 – 12 40 Przerwa kawowa

12 40 – 13 10 Konrad Traczyk, Geolokalizacja – marketingowy must have 2011?
13 10 – 13 40 Dawid Szczepaniak i Paweł Loedl, Drevny Kocur i Sekrety Facebooka – case study kampanii wizerunkowej piwa Budweiser Budvar
13 40 – 14 10 Sławomir Rajch, Inkluzje. Emocje (przy)transakcyjne
14 10 – 14 20 Pożegnanie gości, zakończenie konferencji

14 20 – 15 00 Obiad