4

Panasonic

Może bez specjalnie długiego komentarza, po prostu dobre technicznie spoty Panasonica.

Czy jako reklamy dobrze wyróżniają markę? Hmm, nie wiem… chyba standard, wiele marek telewizorów w ten sposób się reklamuje – ładnie technicznie, krystalicznie czysty obraz i sylwetka telewizora na czarnym mrocznym tle (plus najlepiej odbicie lustrzane w podłodze). Chociaż ujęcia pani z jaguarem (chyba) oraz facet z obcym jak z „Głębi” wyglądają świetnie.

Nieco inna wersja:

Zwróciłbym uwagę na jedną rzecz, która już od dłuższego czasu nie pojawia się w reklamach Panasonic – charakterystyczny sygnał dźwiękowy (lektor czyta „po amerykańsku”: PANASONIC). Ten dźwięk i logo były obecne w każdym spocie firmy, ho, ho… przez wiele lat.

TP SA też miała przez kilka lat swój charakterystyczny dźwięk (przepraszam, ale w momencie pisania tego posta wyleciała mi z głowy nazwa takiego stałego sygnału, a na google też nie mam pomysłu). W TP SA z dźwiękiem występowała jeszcze Krystyna Czubówna („Bliżej”).

Za to na pewno długo będzie prześladował mnie chórek dziecięcy z reklamy Sanostol… nawet niedawno widziałem ją w telewizji… brrrr. Czasy się zmieniają, Sanostol nigdy…ale nie wiem czy to dobrze.

Dla przypomnienia Sanostol po niemiecku… trochę ładniejszy od tego polskiego.


Comments 4

  1. Jingle, pl. dżingiel, dżingel (ang. dzwonienie, brzęczenie) – przerywnik transmisji będący łatwo zapamiętywalnym sloganem, melodyjką używany przede wszystkim w programach radiowych, czy również niektórych programów TV, rodzaj spotu reklamującego trwający program lub aktualną rozgłośnię. Nazwa pochodzi od pierwotnej aranżacji stosowanych „jingli” – odgłosu dzwoneczków (ang. jingle bells).

  2. Ja zawsze lubiłam ten dźwięk PANASONIC wymawiany „z kluchami w gębie” 😉 Fajny był.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *