Trzy marki na trzech metrach kwadratowych – Brief reprezentowany przez Grzegorza Kiszluka, Mediafun reprezentowany przez Macieja Budzicha (lat 34) i Onet (reprezentowany przez dwa kubki i ścianę) – spotkaliśmy się podczas targów Internet Poland i Grzegorz Kiszluk pod banderą Onetu przepytał mnie trochę w temacie organizacji imprezy i ogólnych wrażeń. Poruszyliśmy też kwestię dotyczącą frekwencji i tego, kogo może zainteresować taka impreza, stricte branżowa – czy technologia, rozwiązania dla biznesu naprawdę docierają do dzisiejszego konsumenta i jaką on dzisiaj ma siłę.
Chociaż nie obyło się oczywiście bez nieprecyzyjnego określenia z mojej strony, mówiąc, że „brakuje tutaj trochę zwykłych konsumentów” chodziło mi o ludzi spoza branży, ale prowadzących własne firmy, i szukających rozwiązań dla reklamy swojej marki, sprzedaży produktów itp… – to tak dla wyjaśnienia. Zwykły „kowalski” kupujący margarynę i masło nie miałby specjalnie czego szukać na Internet Poland – i bardzo dobrze.
Materiału nie mogę wkleić, ale wystarczy kliknąć na obrazek i za pomocą magicznej siły internetu zostaniecie przeniesieni do telekina.