No proszę, Mumio którego reklamy… (no właśnie, czekam cały czas na nowy program) śledzę uważnie zawędrowało do Hall of Fame niezapomnianych chwil telewizji. Ten ranking, jak każdy, może być posądzany o brak obiektywności, ale co tam – w pierwszym odcinku autorzy wspominali Kasię Niekrasz i Annę Patrycy (z pewną taką nieśmiałością…). Reklamy Mumio otrzymały zaszczytne 54 miejsce, między Dudek Dance a Jarocinem – ok, słusznie czy niesłusznie – tam właśnie wg autorów programu znalazły się reklamy Plus&Mumio.
Fragment programu i wypowiedzi „znanych i lubianych”:
A tyle o samym programie można przeczytać na stronach TVN Style.
66 niezapomnianych chwil telewizji
Premiera: piątek 22.30
Program ma charakter listy przebojów, a jednocześnie jest kroniką wydarzeń, które zapadły polskim widzom głęboko w pamięć. Niezapomniane momenty wybrane z historii polskiej telewizji są komentowane przez gwiazdy, znanych dziennikarzy, publicystów i polityków.
„66 niezapomnianych chwil telewizji” to także unikalne materiały archiwalne, które nie tylko wzruszą, ale i rozbawią.
A jeśli już jesteśmy przy niezapomnianych momentach, to idealnie w temat wpasowała się najnowsza reklamówka amerykańskiego Jeepa. Od Elvisa, przez Godzillę i Teletubisie do serialu Lost. W archiwalne zdjęcia i autentyczne sceny wmontowano (lub dorysowano w przypadku Strusia Pędziwiatra) odpowiedniego na dane czasy Jeepa. Świetnie dobrana i montaż – 66 lat i cały czas fun :-).
Comments 2
REKLAMA Jeepa genialna.Świetny pomysł, muzyka jak i montaż.
Pingback: Agencja Reklamowa » Mumio w galerii sław