1

Medal i kampania

Nie ma chyba nic lepszego dla marki jak idealna synchronizacja czasowa (i szczęście w tym przypadku) – start kampanii ze znanym nazwiskiem i jednoczesny sukces sportowy. Taki złoty strzał przytrafił się właśnie marce CCC, która wystartowała ze spotami z Mają Włoszczowską. Włoszczowska właśnie wczoraj zdobyła złoty medal mistrzostw świata w kolarstwie górskim (Kanada, Mont-Sainte-Anne).
Inna sprawa, to status sportowej mistrzyni – celebrytki. Do rozpoznawalności nazwiska Włoszczowskiej na miarę Hołowczyca, Kubicy czy Adamka jeszcze daleko. Szybki test, który przeprowadziłem (pytanie zadane kilku osobom: na jakim kanale Maja Włoszczowska zapowiada pogodę?) potwierdził, że kolarstwo górskie to nie jest jeszcze u nas dyscyplina, która wzbudza wielkie emocje i zainteresowanie mediów. Ale niewątpliwie dla marki, która zatrudniła sportowca, każdy złoty medal „pod brandem sponsora” do doskonała okazja do wykorzystania przez działa public relations.