3

Limbo – nikomu niepotrzebny gadżet z dobrym filmem promocyjnym

Film prezentujący produkt lub ideę musi mieć mnóstwo cech, które pomogą mu się wyróżnić z tłumu. Dodatkowo musi sprzedać produkt, zachęcić do konkretnego działania, nie zanudzać odbiorcy i jeszcze być dopasowany do konkretnego medium, w którym jest publikowany.

Jeszcze byłoby idealnie, gdyby nie rujnował budżetu, nie był typową kalką „kolejna animacja jak działa nasz produkt, z narysowanym Johnem Smithem i jego problemem, z muzyką ze stocka i lektorem w tle” takich filmów widziałem mnóstwo.

Ten, który pokazuję dzisiaj nie jest może dziełem wybitnym ale jest ciekawie zrealizowany. Ma jakiś pomysł, który balansuje między filmowym, trailerowym nadęciem (w końcu to gadżet z „Incepcji”) i odrobiną dystansu. I wbrew pozorom było przy nim trochę roboty: nad samą koncepcją i realizacją aby na końcu, w ciekawy sposób pokazać nikomu niepotrzebny produkt takie czasy 🙂 Lektor też jest dobry filmowy/trailerowy.

Dorzucam do kolekcji „ciekawych materiałów szkoleniowych”

Czego brakuje? Napisów. Zdecydowanie. I pewnie wersji na Instagram (nie znalazłem) lekko okrojonej i również w wersji z napisami. Chyba bym też pobawił się kolorami bo lekko nijakie, zbyt przygaszone hollywoodzkie produkcje mają zawsze fajny color grading.

Film był przygotowany pod zbiórkę na Kickstarterze, która zakończyła się sukcesem LIMBO | The Magical Top That Spins For Hours!

Comments 3

  1. Pingback: Pride of Poland - teaser wideo - takiej amatorki dawno nie widzieliście - mediafun

  2. Chyba niestety gadżet nie zdobędzie takiej popularności jak fidget spinner, chociaż każdy w dzieciństwie bawił się takim “bączkiem”. I materiał rzeczywiście w sposób profesjonalny reklamuję produkt, jako widz odbieram to jako odświeżoną zabawkę w wersji dla dorosłych, aczkolwiek sama reklama to chyba za mało, gadżet nie ma w sobie nic specjalnego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *