Kryzysy i wojny z influencerami – wersja reżyserska wystąpienia na I Love Marketing

Kiedy Maciej Kautz (prowadzący konferencję) „przeganiał” mnie ze sceny podczas #Ilovemkt zasugerował, żebym przygotował wersję reżyserską mojej prezentacji 🙂

No dobra, oto jest.

Przed Wami specjalna, uncut, premium, exclusive edition, wzbogacona komentarzami wersja reżyserska mojego wystąpienia podczas konferencji I Love Marketing. Omawiałem sporo ciekawych przypadków związanych z kryzysami, które markom mogą zgotować influencerzy. Nie udało mi się zmieścić w założonym czasie, stąd pomysł aby faktycznie do nagrania dorzucić jeszcze swoje komentarze i jednocześnie uaktualnić tę prezentację.

Na najbliższą konferencję zapraszam już 13, 14, 15 marca do Złotych Tarasów w Warszawie – również będę mówił o influencerach, tym razem o niestandardowych działaniach i kampaniach.

 

A kogo goszczę w dzisiejszej prezentacji? Całą plejadę: Doktor Anię, Chatę Wędrowca, Krytykę Kulinarną, Deynn i Majewskiego, Mike Tysona, Piotra Ogińskiego, Szlachetną Paczką i ks. Stryczka, United Cyclists, instamatkę Oliwię, Tomka Kopyrę, Adama Ringera i Olfaktorię 🙂

Także sporo się dzieje – różne oblicza kryzysów. Znajdziecie tam również chyba najlepsze, w moim osobistym rankingu, kryzysowe wystąpienie ostatnich lat – prawdziwy majstersztyk, żadnego zbędnego słowa. Dokładnie je przeanalizowałem, wszystko omawiam we vlogu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *