Po wczorajszym wpisie traktującym o przyszłym debiutancie (Marketing & More) przyszła kolej na wzmiankę o magazynie o komunikacji wizualnej…czyli Visual Communication. Chyba idzie im całkiem nieźle, bo z dwumiesięcznego cyklu po kilku wydaniach zmienili się miesięcznik… to dobrze… znaczy dzieje się i jest o czym pisać (i ja też tam się od czasu do czasu udzielam :-)). W numerze m.in. o prawie reklamy w kontekście komunikacji wizualnej, o roli kolorów w przekazie reklamowym oraz o najnowszym produkcie Philipsa i czarach z diodami LED. Oczywiście relacje z targów i zapowiedzi następnych. Cały numer można przekartkować poniżej.
Załoga magazynu „Visual Communication”, również „Pro-Kreacji” i pewnie jeszcze wielu innych mediów będzie obecna na najbliższych targach reklamy Rema Days w Warszawie. Ja tez tam postaram się zrobić trochę interesujących fotek i zebrać trochę informacji z nowości w tej branży – polecam zajrzeć również na plan wykładów, jakie towarzyszą tej trzydniowej imprezie.
Mam nadwyżkowe zaproszenie vipowskie (karnet wejściowy na trzy dni dla dwóch osób), jeśli ktoś z Was jest zainteresowany niech skrobnie maila (maciek@mediafun.pl), zrobię szybkie losowanie i w czwartek wyślę (do poniedziałku – 5 lutego powinno dojść) – na maile czekam do północy.
Comments 2
RE: O autorze
Media nie zasługują na zaufanie, a reklama to esencja kłamstwa i naciągarstwa, która żeruje na niewiedzy i często braku świadomości.
z resztą jak można być fanem „mediów”…
Author
@kroox: zapomniałeś jeszcze dodać, że „internet to złooo”…