Jeszcze nie wiem o co chodzi, czy jest to po prostu zwykła przypominajka czy zapowiedź jakiejś większej akcji, ale maila o takiej treści otrzymałem właśnie dzisiaj:
Wiemy, że spędzasz sporo czasu nagrywając, pisząc i udzielając się w branży. Chyba zapomniałeś o tym, że gdzieś tam też jest świat, który a ciebie czeka, że są miejsca, które powinieneś odwiedzić. W związku z tym mamy do Ciebie małą prośbę:
Tropy prowadzą do Citeam.pl a maile i filmy o podobnej treści dostało dzisiaj kilku blogerów. Jak przyjrzycie się dokładnie, to na filmie, na ekranie komputera pojawia się mój blog, oraz personalizowana plansza na końcu. Ponieważ blogerzy to zazwyczaj radośni ludzie i lubią poddawać się efektowi „gili-gili blogera” to już kilku z nich (razem ze mną) udostępniło na swoim facebookowym wallu swoją personalizowaną reklamę.
Przemek Pająk – SpidersWeb
Andrzej Tucholski – JestKultura.pl
Adam Przeździęk – mediafeed.pl
Jacek Szlak – Marketing przy Kawie
Eliza Wydrych – Fashionelka – jak dla mnie na razie mistrzostwo, świetne nawiązanie do ostatniej „aferki” 🙂
Ktoś jeszcze? Kogoś Pominąłem?
Nie wiem też czy będzie coś więcej, mam nadzieję, że tak – bo pierwszy materiał, który dostałem poprawił mi humor i podzieliłem się nim ze znajomymi.
Comments 10
MIstrzostwo jak dla mnie ; )) Pomimo, że mnie nie dotyczy i tak jestem ciekawy co dalej.
No i ta personalizacja – świetna : )
Ot kampania Orange. która odtrąbili jakiś czas temu. Dziwi mnie, że zostałeś wybrany na ambasadora marki Orange i nic o tym nie wiesz 🙂
Author
co to za kampania to wiem, napisałem w poście – Citeam.pl
Wróć, stopklatka do Przemka ze Spidersweb mnie zmyliła.
Tak zmieniając temat – co ostatecznie wyszło z akcji "Słuchaj Budzich!", o której pisałeś kiedyś? http://www.youtube.com/watch?v=I3x1odte7QI
To była promocja nowego bloga Dominika Kaznowskiego
Author
to była akcja nowymarketing.pl – tutaj wyjaśnienie http://youtu.be/3GUapjYlbyo
nie aktualizowałem wpisu ale dodałem tam w komentarzach http://www.blog.mediafun.pl/ktos-probuje-mnie-zas…
No własnie, sam się zastanawiałem ostatnio nad tym.
Świetna sprawa! Większość maili jakie znajduje w skrzynce to kiepski spam, który od razu wędruje do kosza. Natomiast ta wiadomość rzeczywiście jest bardzo pozytywna. Aż człowiek uśmiecha się do monitora. Gratuluję kreatywności.
Pingback: Blogerzy lekko odrywają się od komputerów | Blog marketing, reklama, branding, nowe media – Mediafeed