Jak znaleźć trendsetera w mediach społecznościowych (Aula #53)

Wystąpienie Alberta Hupy (Interactive Research Center) podczas Auli Polskiej #53 nawiązuje mocno do wcześniejszego wywiadu, który przeprowadziłem z Albertem podczas pierwszej edycji konferencji Social Impact. Podczas aulowego wystąpienia Albert opowiadał o narzędziach a raczej metodach wyszukiwania trendseterów korzystających z blogów, mikroblogów, serwisów społecznościowych (z naciskiem na Facebooka) oraz for internetowych. Na konkretnych przykładach pokazał jak wykonuje się analizy i gdzie wpuszcza się roboty analizujące treść aby wyłapać innowatorów (early innovators) oraz adaptatorów (early adapters), zarysował również problem opłaconych WOMMiarzy oraz internetowych troli.

Bardzo interesująca prezentacja oraz dyskusja po jej zakończeniu:

A tutaj dla przypomnienia wcześniejsza rozmowa z Albertem Hupą:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *