10

…i straszno

Straszno, straszno, ale strasznie fajnie. Już wcześniej w reklamach simplusa były nawiązania do hollywoodzkich produkcji (western) – teraz strzelili w dziesiątkę. Podejrzewam, że grupa docelowa bez problemu dostrzeże nawiązanie do „Others” (Inni), filmu Alejandro Amenábara z Nicole Kidman. Nie wiem czy ta kampania będzie efektowna sprzedażowo (może jakaś skarga się pojawi, że reklama straszy dzieci?)… ale pomysł nawiązania do Innych bardzo mi się podoba. Kontynuacja takiego rozwiązania daje spore możliwości i nieograniczoną kopalnię pomysłów… jest przecież co parodiować. Byle tylko budżet reklamodawcy wytrzymał.

Comments 10

  1. Mi również podoba się ta reklama. Świetnie został uchwycony klimat filmu, a chłopiec wręcz powala 🙂

  2. Całkiem całkiem, ale studio dźwiękowe się nie popisało. Jakby lektor był o 1-2 dB głośniej, to klimat filmu by się zachował, a całość byłaby przyjemniejsza do słuchania.

  3. O ile reklama z Westernem była średnio udana, to ta jest fajna. Tam był problem z logiką, ogólnie wyglądało to na kardynalną bzdurę i nawiązywało do nurtu a nie do konkretnego przykładu. Tu mamy konkretny film – Inni – więc można faktycznie wyłapać ironię :).

    PS: Wersja druga z on ma „simplusa” jest świetna 🙂

  4. No to jest ten kierunek na który zapewne życzylibyśmy sobie by pojawiał się częściej w reklamach. Niestety obawiam się że „spece” od badań rynku wykażą że nie do końca jest on efektywny, i nie będzie wielu świetnych odniesień do świata filmu – co w reklamie zagranicznej jest już częste, szczególnie wobec produktów z wyższej półki.
    Swoją drogą brawa dla ludzi z „reklamowanej marki” :-), że odważyli się na taką kampanię. Nie pierwszy raz, przypomnę zeszłoroczną kampanię telefonowania do rodziców.
    Czy coś może wiadomo, kto te dwie kopie wymyślił i zrealizował (Mediafunie?).
    ->futomaki: tu chyba także lektor jest trochę słabo dobrany – taki jakiś kwadratowy. Poza tym wyraźnie słychać różnicę w obu kopiach – chyba, że to taka stylizacja na lektora „z VHS’u” 😉

  5. „nie moge mu juz pomoc… ma simplusa” – wymiata 😀

    gratulacje dla agencji i dla klienta – odwaga poplaca ;]

    @Pablo & Futomaki:
    wydaje mi sie, ze to celowa stylizacja dzwieku

  6. Genialne! To polska agencja zrobiła? Bo węszę tutaj nienasze zwyczaje :). A dzieciak to chyba z nawiązaniem do „Szóstego zmysłu”.

  7. Fakt, straszy dzieci. Ja się przestraszyłam 😉
    Zaraz potem było „wow”. Ciekawie oglądać spoty inne niż zwykłego proszku i pasty polecanej przez towarzystwo.

  8. Dla mnie arcydzieło na tle banalnych reklam.
    Czy ta reklama kręcona była w Polsce? Bo jest zbyt dobrze zrobiona i statyści mają zbyt dobry akcent.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *