7

I amsterdam czyli jak powstawała marka Amsterdam

Czy miasto Amsterdam kojarzy się Wam z coffee shopami, seksem i wolnością obyczajów czy raczej z jest postrzegane jako miasto kultury, biznesu? Ile czasu i jakie działania trzeba było podjąć aby zmienić postrzeganie tego miasta? Pierwsza z kilku prezentacji (zaległych oczywiście), które odbyły się podczas konferencji Skrzyżowanie 2009 – debata o dobrych praktykach w brandingu miast.

Pierwszym materiałem jest wystąpienie Hansa Dominicusa, dyrektora ds. marketingu i rozwoju Amsterdam Tourism and Convention Board ale przede wszystkim osoby odpowiedzialnej na opracowanie i implementacje strategii dla miasta Amsterdam – Iamsterdam.

Jak zwykle muszę przeprosić za jakoś materiału, jakieś fatum wciąż nad tym nagrywaniem wisi, tym razem błędnie się nagrał materiał z głównej kamery, dlatego obraz pochodzi tylko z zapasowej.Tutaj można obejrzeć materiał w innych formatach lub pobrać na dysk.

Comments 7

  1. Wszystkiego czego brakuje nam, to spójne cele i działania.
    Oni wiedzą, że skoncentrowanie się na najważniejszych daje efekty. Jak widać
    Pozdr

  2. Mnie Amsterdam kojarzy się z Krakowem. I nie ze względu za "aferę z dopalaczami ale ze wzgl. na status miasta. Mianowicie stołeczne królewskie miasto [formalnie] bez siedziby władz centralnych.

  3. Pingback: Warszawa – zero wydatków na PR? Panie Januszu, głupoty pan gadasz… : Blog.Mediafun.pl

  4. Pingback: I amsterdam | ŁowcyDizajnu

  5. Pingback: Warszawa – zero wydatków na PR? Panie Januszu, głupoty pan gadasz… | Blog.Mediafun.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *